A téli szezon kezdetén még nem volt ilyen biztos a győzelemben, időközben azonban számos versenytársuk 20-70 százalékkal csökkentette kapacitásait, amelynek köszönhetően kis mértékben emelkedett a társaság csaknem 20 százalékos piaci részesedése. Mindezek ellenére az ügyvezető nem elégedett a téli eredményekkel. Charterhelyeik kihasználtsága 80-90 százalék között mozgott, ami a társaság esetében már gyengének számít. A visszaesés legfőbb oka, hogy a Maldív-szigeteki charterhelyeik értékesítése nehezen ment. Az úti cél a tavalyi cunami után még nem nyerte vissza vonzerejét a magyar piacon. A tour operátor igyekszik kiköszörülni a csorbát a nyári szezonban. A repülős útjaikhoz megrendelt charterhelyeik mennyiségét 30 százalékkal növelték a tavalyi nyárhoz képest. 23 úti célba kínálnak repülős utakat, amelyek ezen a héten már megújult honlapjukon is foglalhatók. Charteres újdonságaik a télen már programozott Gran Canaria, a meleg utazókat is szívesen látó görög sziget, Mykonos, továbbá Santorini és Bulgária. Menetrendszerinti járatokkal idén először utaztatnak Splitbe, Dubrovnikba és a montenegrói Tivatba. Debreceni indulással már 4 úti célba kínálnak üdüléseket, a török riviérára, Mallorcára, Korfura és Krétára. Egyéni és buszos útjaik előfoglalásai időarányosan már felülmúlták a tavaly eddigi eredményeket. Az elmúlt tél sikere után most már nyáron is kínálnak tranzitszállásokat Francia- és Olaszországban. Belföldi programfüzetükben főleg a balatoni szálláskínálatot igyekeztek bővíteni. Viszonteladóik számára jó hír, hogy a télen bevezetett új szuperjutalékos rendszert a nyári szezonra is kiterjesztik, fizetési lehetőségeikről pedig igény szerint előadásokat is tartanak. A partnerek most már egyre gyakrabban kötetlen formában is találkozhatnak a Neckermann Magyarország csapatával, amely hajnalig tartó bulikat szervez számukra legközelebb az UTAZÁS Kiállítás ideje alatt.
Neckermann: bővülő kapacitás, új úti célok
“A Neckermann Magyarország a 2005/2006-os téli szezonban is megőrizte csaknem egy évtizedes piacvezető szerepét”– hangsúlyozta Békefi Veronika, ügyvezető igazgató nyári katalógusuk bemutatóján.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.