A keresőmarketing-specialista Greenlight legfrissebb jelentése szerint a legtöbb, utazással kapcsolatos keresés a Google-ben hétfőn történik, és számuk fokozatosan csökken a hétvége felé. A legkevesebb utazással kapcsolatos keresés szombaton történik, és vasárnap is csupán egy hajszállal több, az utazási irodák ezzel szemben túlértékelik a hétvégi keresések számát. A Greenlight májusban nyomon követte, rögzítette és kielemezte a brit piacon az utazási irodai ügyfelek online viselkedését.
A május 14-ével kezdődő hét tapasztalata azt mutatják, hogy a legtöbben hétfőn keresnek utazási ajánlatokat, a szerdai nap a második helyre került, majd vasárnapig fokozatosan csökkent a keresések száma.
A Greenlight megvizsgálta a négy legnagyobb utazási iroda hirdetési szokásait (First Choice, Low Cost Holidays, On The Beach, Travel Republic Thomas Cook and Thomson), és kiderült, hogy szinte ugyanazt licitálási stratégiát folytatják a Google keresőfelületén. Ugyanakkor a hirdetők többsége nem ismeri fel annak fontosságát, hogy a hétfő a legerősebb nap a keresések szempontjából, míg a szombat és a vasárnap kifejezetten gyenge ebből a szempontból.