A kedvenc célpontok egyébként most Dél-Afrika, Dubai, Spanyolország és Németország. A szakember véleménye szerinte a német MICE-piac folyamatosan növekszik, bár arról, hogy mennyire, csak becslések vannak; ezek szerint jelenleg mintegy ezer ügynökség és 25 ezer cég foglalkozik ezzel.
Azzal, hogy nő a piac, Walkó Miklós, a Magyar Turizmus Rt. elnöki tanácsadója is egyetért; bár hozzáteszi: „Ma még túl sok a szereplő, nem igazán letisztult a piac.” Régóta a német szervezők kedvenc célpontjának számít Spanyolország, Olaszország, Svájc, Ausztria, az USA és a Karib-térség. Most van feljövőben Horvátország, Törökország, Ciprus és Egyiptom. Walkó Miklós is úgy látja, Magyarország a jelenleginél komolyabb szerepet játszhat a kongresszusi és incentive utazásokban, ennek azonban szükséges feltétele lenne egy nagy befogadóképességű, multifunkcionális konferencia-központ felépítése. A marketingben a turisztikai kínálat mellett szerinte a magyar tudományos kultúrára és tudományos életre kellene felhívni a figyelmet.