A Business Marketing Szövetséggel (BMA) közösen készített, és az Adage-en közölt kutatás szerint a cégek idei marketingköltségvetése a bevétel 4 százaléka körül mozoghat, ami ugyan elmarad a 2008 előtti 5-10 százaléktól, de már jelentősen magasabb, mint az elmúlt évek 2,5 százalékos szintje.
A felmérés során a cégek 61 százaléka tartotta valószínűbbnek, hogy inkább a technológia fejlesztésére, mintsem a marketingkommunikációra rendelkezésre álló forrásokat növelik. A kutatási eredmények alapján a marketingkommunikációs eszközök közül a cégek még mindig a személyes eladásra, jelenlétre, élő eseményeken való megjelenésre fordítják a reklámra szánt költségvetés legnagyobb részét, körülbelül 20 százalékot.
A hírt a Médianéző nemzetközi tematikus hírfigyelő szolgáltatásának köszönhetjük!
Forrás: Kreatív Online