A Turizmus Trendet és a Napi Turizmus Hírlevelet is kiadó, legnagyobb magyar szakmai lapkiadó vállalathoz, a Professional Publishing Hungary-hoz tartozó Kreatív Csoport szervezésében zajló Arany LolliPOP reklámverseny keretében az „Egyéb speciális BTL kategória” járműdekoráció alkategóriájában különdíjban részesült a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) Fesztiválbusza.
A díj azért is nagy elismerés, mivel a verseny során 53 nevező 116 munkája közül végül csupán 42 pályamunka – köztük az MT Zrt. kreatív, interaktív játékokat nyújtó járműve – jutott be a döntőbe.
A Fesztiválbusz a 2010-es Fesztiválok Éve keretében június utolsó napjától október végéig, 12 hazai fesztivál során népszerűsítette a gazdag belföldi turisztikai kínálatot. A jármű azon kívül, hogy az utazók találkozóhelye és információs pontja volt egyszerre, az egyes állomásoknak megfelelően, a közönséghez alkalmazkodva különböző játékokkal várta az érdeklődőket.
A Fesztiválbusz az október végén megrendezett Csabai Kolbászfesztivált követően „parkoló pályára állt”, de aki szeretné felidézni az idei év fergeteges fesztiválhangulatát, szemezgessen a Fesztiválbusz Facebook oldalán a képekből.
(A képen baloldalon: Czinege Szilvia, a Magyar Turizmus Zrt. Promóciós Irodájának vezetője, jobboldalon pedig Polgár Judit, az MT Zrt. Fesztiválok Éve 2010-ért felelős termékmenedzsere látható.)
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.