A Magyar Turizmus Zrt. új logója, egy hatalmas "festmény" ékesíti mostantól a mogyoródi Hungaroring versenypálya betonját két helyen is a két cég együttműködésének eredményeként.
A Magyar Nagydíj idei futamának kezdetére időzített újdonság célja a turizmus és a sport közötti kapcsolat erősítése, illetve Magyarország hírnevének továbbvitele. A nemzeti színű szív mellé festett "visit - hungary.com" feliratot az elkövetkező napokban 170 ország közel egymilliárd polgára láthatja majd a tévéközvetítéseknek köszönhetően - mondta egyebek mellett Gyulay Zsolt, a Hungaroring Zrt. elnök-vezérigazgatója.
Hozzátette: a világ legnagyobb sporteseményén történő "imázsépítés" bevett gyakorlat másutt is, ezt a lehetőséget nálunk sem szabad veszni hagyni.
A versenypálya második kanyarjában javában készülő "festmény" mellett tartott sajtótájékoztatón Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója azt hangsúlyozta, hogy a mai világban a hagyományos reklámok mellett újfajta módszerekre is szükség van. Ezek közé a módszerek közé tartoznak a jelentősebb sporteseményeken történő bemutatkozások, ezért is kötöttek együttműködési megállapodást a Hungaroring Zrt.-vel - hívta fel a figyelmet.
Mint mondta, a mogyoródi pálya első és második kanyarjába felfestett nagyméretű logón kívül más módon is igyekeznek megnyerni hazánknak, illetve a turizmus céljainak a futamokat látogatókat. Több tízezer prospektust osztanak ki, s kérdőíveket is kitöltetnek majd - sorolta.
Arra a kérdésre, hogy mennyibe kerül a piros-fehér-zöld vonalakkal keretezett szívet és a "visit - hungary.com" feliratot tartalmazó logók (két darab, egyenként több mint 250 négyzetméteres kép) felfestése, Gyulay Zsolt azt válaszolta: sikerült "ügyesen" megállapodni. (MTI)