Egy sajtóbeszélgetésen Adrian Gray igazgató elmondta, hogy hamarosan lezárulnak a tárgyalások a Starwood Hotels és a Le Meridien között, amelynek eredményeként a Le Meridien önálló márkaként bekerül a Starwood portfóliójába. Az igazgató szerint a budapesti szálloda különösen az amerikai piacon profitálhat a felvásárlásból, mivel Magyarországon eddig nem volt jelen a vállalat egyik márkája (Sheraton, Westin, Luxury Collection) sem. Amikor viszont felkerül az új anyavállalat honlapjára a budapesti szálloda is, onnantól jelentősen megnőhet a kereslet a törzsvendégek körében. Az igazgató is alátámasztja azt a vélekedést, hogy nő Budapest nemzetközi népszerűsége. Az idén megrendezett hétvégi foglalási akció során az európai Le Meridien szállodák versenyében az előkelő harmadik helyre került a magyar főváros London és Párizs után. Adrian Gray a magyar főváros szempontjából kulcsfontosságúnak tartaná az új kongresszusi központ felépítését.