Párától gyöngyöző, hideg sör és a Budapest Adventure

Frankfurt, Berlin, Stuttgart és Hamburg után Bajorországban folytatódik a Budapest Adventure átfogó németországi kampánya. Az elkövetkezendő hetekben, a bajorok sör iránti hódolatára alapozva, összesen 32 500 db, Budapest Adventure mintával ellátott söröspohár alátéttel találkozhatnak 65 trendy, fiatalos bajor vendéglátóhely vendégei Augsburg, München, Nürnberg, Passau és Regensburg városokban.

A poháralátéteken kívül szórólapok is felhívják a figyelmet a kampányra. Többek közt ilyen és hasonló ötletekkel gyúrja a lassan félidejébe érkezett Budapest Adventure kampány.

A főváros nyári kínálatát több, az akcióban részt vevő szolgáltató által nyújtott kedvezmények révén is népszerűsítő kampány honlapjának látogatottsága, mint azt a Turizmus Online a Magyar Turizmus Zrt-től megtudta, általában a vártnak megfelelően alakult, azt még meg is haladta. Az MT Zrt. Illetékesei elmondták, kezdeményezik az akció szeptember végéig történő meghosszabbítását, amellyel remények szerint a kampányban együttműködő partnereik, a Magyar Szállodaszövetség, Budapest Airport, Malév illetve a BTH is egyetért. Az akció szeptemberig történő meghosszabbítását indokolhatja hazánk szeptemberben általában száraz, kellemesen meleg időjárása, illetve hogy ennek megfelelően a főváros a kora őszi időszakban is képes kínálni a nyár city-break-ek hangulatát.

Érdeklődésünkre, hogy a könnyen és gyorsan mozgatható célközönségre összpontosító, látványos és színes honlap az angolon, illetve a spanyolon kívül a jövőben más nyelveken is elérhető lesz-e, az MT Zrt-től azt a választ kaptuk, hogy a honlapot fenntartó BTH tervei szerint az oldalon szerepelő információk következőként németül válnak majd elérhetővé.

Szó van arról is, hogy az idei szezonban debütáló Budapest Adventure, a hagyományteremtő Budapest Winter Invitation-höz hasonlóan jövőre is folytatódik. Az akció pontos kiértékelésére azonban még várni kell, tudtuk meg mind az MT Zrt-től, mind a Malévtól. Utóbbinál hozzátették, a légitársaság utasforgalma nőtt ugyan a nyári hónapokban, de a Budapest Adventure utasforgalomra gyakorolt hatását majd csak a kampány zárultával lehet pontosan kiértékelni.

Az MT Zrt-nél hangsúlyozták, hogy a kampány kezdete óta eltelt időben sokat tanultak, különösen együttműködést; ennek egyik kitűnő példája a korábban földrengést és súlyos károkat elszenvedett olaszoszági L'Aquila fiataljainak a kampány keretén belül történő Budapestre utaztatása. (Erről szóló korábbi hírünket itt olvashatja.) 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.