Kelet-Németország legnagyobb turisztikai vására 42 országból fogadott kiállítókat, akik különböző témákban – kerékpározás, vízi sportok, kempingezés – állították ki aktuális ajánlataikat, információs anyagaikat. Az idei kiállítás speciális témája az egészséges életmóddal kapcsolatos utazás volt, “Pihend magad egészségessé“ mottóval. Ez alkalommal, a hazai turizmus számára előnyös témaválasztás miatt, a magyarországi wellness és kúra ajánlatok még nagyobb népszerűségnek örvendtek.
A magyar standon elhelyezett rendkívül kedvező magyar ajánlatok népszerűsítését és eladását kicsit nehezítette az, hogy szolgáltatói összefogásnak is köszönhetően, majd minden konkurens ország 50 négyzetméter feletti nemzeti standdal képviselte magát, amelyen számos szolgáltató személyesen mutatta be kínálatát. A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete a drezdai Salamon Reisen utazási irodával közös standon fogadta az érdeklődőket, akiknek fele ugyan már járt Magyarországon, azonban kíváncsi az új információkra, válaszokat vár tervezett újabb utazásának előkészítéséhez.
A kiállítási csarnokokat a vásár 5 napján 69.000 látogató kereste fel, ami relevánsan meghaladja az egy évvel ezelőtti számot, mutatva Szászország és környéke lakosságának változatlan érdeklődését a hagyományos utazás vásárok, valamint az utazások iránt. A vásár második napja hagyományosan a szeniorok napja, amely akár egy magyar nap is lehetne, hiszen e napon érezhetően megnő a magyar gyógyturisztikai ajánlatok iránti érdeklődök száma.