A Droga5 interaktív pulóvertervezőt készített a Coke Zero számára, amellyel mindenki jó előre átélheti az ünnep legkínosabb pillanatát, amikor a rég nem látott nagynéni átadja a minden évben megszokott ocsmány, kötött gyapjúpulóvert (igaz, ez a szokás, legalábbis a kulturális referenciákat tekintve, főleg az Egyesült Államokban „népszerű").
A Coke Zero Sweater Generator színek és minták széles választékát kínálja fel a cifrábbnál cifrább pulóverek tervezőinek. Lehet, hogy ettől még nem lesz valakiből divatdiktátor, próbálkozni viszont erősen ajánlott, hiszen a december elsejei határidőig legtöbb szavazatot kapott 100 pulóvert valóban elkészítik, és tervezőjét még az ünnepek előtt meglepik vele.
Nyáron számoltunk be róla, hogy az Ogilvy & Mather New York készítette a Coca-Cola nyári „Put on a smile" című kampányát, amely során egy rövid rajzfilm minden egyes képkockáját egy külön pólóra nyomtatták, majd elküldték azokat a rajongóknak az egész világon.
A hírt a Médianéző Nemzetközi Tematikus hírfigyelő szolgáltatásának köszönhetjük!
Forrás: Kreatív Online