A közelmúltban a Malév is nyaralást ajánlott fel annak aki a legcsinosabb felfestést tervezi meg regionális flottájában szolgáló négy Q400-asa egyikének. Most a szlovén nemzeti marketingszervezet talált ki hasonlót: augusztus 31-én zárul a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál szervezőivel közösen kiírt pályázatuk, amelynek nyertese Kempinski Palace Portoroz lakosztályába töltheti nyaralását. A költségtakarékos megoldások egyre inkább terjednek a nemzetközi turizmusmarketingben.
"A világ legjobb állása" címmel meghirdetett ausztrál turisztikai marketingkampány alig indult el, máris iskolát teremtett, hiszen Sárvár is hasonló "potyaállással" igyekszik magára vonni a figyelmet. A Nagy Korallzátony népszerűsítésére indított ausztrál kampányban havi 3,5 millió forintnak megfelelő fizetést ígértek annak a személynek, aki betölti a Hamilton-sziget gondnoki állását. A sárvári Baywatch-lány ennél jóval szerényebben keres, de az elv hasonló: egy személy köré viszonylag alacsony ráfordítással, a lehető legnagyobb sajtóvisszhangot kiváltó reklámakciót építettek.