A Magyar Turizmus Zrt. standja – a vásár egyik fő csarnokában – az idén is 50m2-en kapott helyet, attrakciója pedig a napi két alkalommal megtartott borkóstoltatás volt. A társkiállítók a Balatontourist, a Hunguest Hotels, a TTS Hongarijespecialist, a Quality Tours, az MT Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága és a Nyugat-Balatoni Térségmarketing Kht., Szeged városa, valamint a Landal Greenparks voltak. A kiállítás első két napja immár hagyományosan szakmai nap volt: számos nagy médium és utazásszervező – a Thomas Cook Nederland, a Novasol, a TUI Nederland, illetve az ANWB Media – is felkereste a magyar standot.
Hollandiában a kedvezőtlen gazdasági és foglalkoztatási mutatók ellenére változatlanul intenzív az utazási kedv, igaz, az árérzékenység egyre erősebb a keresleti oldalon. A hollandok évente 2-3 alkalommal utaznak, és számukra Magyarország az egyik legkedvezőbb ár-érték arányú desztináció napjainkban. A 2012. évi KSH statisztikák nyolcéves rekordot dönthetnek meg: november végével már közel 400 ezer vendégéjszaka realizálódott hazánk kereskedelmi szálláshelyein Hollandiából.