14,4 milliárd dolláros bevételt könyvelt el 2012 utolsó negyedévében a Google, ami 36 százalékkal volt magasabb, mint 2011 azonos időszakában, és 9 százalékkal magasabb a közvetlenül megelőző, vagyis 2012-es év harmadik negyedévéhez képest - írja a Guardian. A cég 15 éves fennállása során ez az első év, hogy 50 milliárd dollárnál magasabb volt az éves bevétele.
A Google saját oldalai a bevétel 67 százalékát adták az utolsó negyedévben, ami 18 százalékos növekedést jelent a 2011 végi adatokhoz képest, negyedéves profitja 2,89 milliárd dollárt tett ki, ami 19 százalékos növekedést jelent. A reklámbevétel 19 százalékkal nőtt, a fizetett kattintások pedig 24 százalékkal növekedtek 2011 utolsó negyedévéhez képest, igaz, az egy kattintás után fizetett átlagár 6 százalékkal csökkent a tavalyi év során.
Forrás: Kreatív Online