Az eatsa nevű San Franciscó-i étteremben gépek veszik fel a rendelést, intézik a kiszolgálást, valamit bonyolítják le a számlázást és fizetést. Borravalót ebből kifolyólag nem igényel a gépesített személyzet.
A kizárólag húsmentes fogásokat tartalmazó menü minden elemének alapja a quinoa, amely „hidegben és szárazságban van elemében... pont, mint mi, San Franciscó-iak” – áll a kiszolgálóegységek fölötti világítótáblán.
A város üzleti negyedében található étterem magas minőségű, egyszerű és olcsó fogásokat kínál a környéken dolgozóknak. Tim Young társtulajdonos elmondása szerint az árakat elsősorban a kiszolgálószemélyzet automatizálásának köszönhetően tudják alacsonyan tartani.
A vendégek a virtuális kasszánál rendelhetik meg ebédjüket. A rendszer távolról is elérhető a vendég saját okostelefonjával vagy tabletjével, így elég csupán átvételre besétálni az étterembe. A rendszer számon tartja a korábbi rendeléseket, és ezek alapján különféle eljárások segítségével ajánl különféle változatokat. Amikor a konyhában elkészült a rendelt fogás, egy lezárt és teljesen szigetelt átvevőegységbe kerül, ahonnét személyes üzenetet kap a vendég, hogy gyorsan beazonosíthassa és megkaphassa a rendelését.
Forrás: www.dailymail.co.uk