Új pálinkamárkával rukkolt elő a Rézangyal. A Szemtelen névre keresztelt szőlőalapú párlat a Budavári Pálinka és Kolbászfesztiválon debütált. A párlatok négyféle ízben és alkoholfokkal kerülnek a piacra. Az új márkával a Rézangyal célja a szőlő- és törkölypálinkák, valamint a borpárlatok népszerűsítése.
A 40, 50, 60 és 70 fokos pálinkákat vizuálisan egy-egy korban hasonló karakter személyesít meg. A negyvenes Fogs Orbán, az ötvenes Üzlet M. Bertold, a hatvanas Mindigál László és a hetvenes Papifa Szaniszló életének történetei a palackok címkéin olvashatók.
A pálinkákat limitált számban palackozták, amikor valamelyik íz elfogy, nem gyártanak belőle többet; a következő szériánál változik az íz és a sztori is. Az egyetlen, ami állandó, az a szőlő, amely alapját képezi mindegyik pálinkának.
A Szemtelen ízeiből 500-500 palack készül, melyek kiválasztott vendéglátóegységekben és vinotékákban lesznek kaphatók.
Forrás: Kreatív Online