Az eseményeken a magyar részvétel kiemelkedő volt: a hazai kínálatot a Robinson Tours, az 1000 Út Utazási Iroda, továbbá két nagy oroszországi utazásszervező – a szentpétervári NevaTravel Co. és a jekatyerinburgi Vedi Tours – képviselte. Utóbbiak döntően Magyarországra szerveznek utakat.
Az előzetes várakozásnak megfelelően a magyar kínálat az érdeklődés középpontjában volt, hiszen termálfürdőink igen kedveltek a térség utazóinak körében. A Magyarország iránti szimpátiának továbbá fontos eleme az ugor népek nyelvrokonsági tudata. Ennek köszönhető az is, hogy az üzleti partnerek mellett a helyi politikai vezetők is megjelentek az eseményen. Magyarország beutazó forgalmában fontosak a Szibériából érkező vendégek, akik az év bármely időszakában rendkívül hosszú időt, 3-4 hetet is eltöltenek hazánkban. Utazásaik költségének egy részét jellemzően a munkáltatók viselik.
A roadshow minden állomásán egy workshopot rendeztek, amelyet Fábián Sándor, az MT Zrt. moszkvai külképviselője egy általános V4 bemutatkozással indított, majd az összes nemzeti képviselő megtartotta ország-prezentációját. Ezt követően az utazásszervező cégek mutatták be tevékenységüket és termékeiket, majd konkrét tárgyalásokat folytattak egymással a partnerek.
A roadshow állomásain összesen 36 helyi cég ismerkedett meg hazánk turisztikai kínálatával.
Az Ugra TV interjút készített az MT Zrt. külképviselőjével, amelyet a helyi esti híradóban sugároztak. Az adásban nagyon pozitív képet mutattak a V4 országokról és külön kiemelték, hogy Magyarországon szívesen fogadják a régióból érkező vendégeket.