Az új pozíciót betöltő Papp István (36) kívülről, de jelentős iparági tapasztalatokkal érkezett a céghez, az elmúlt 5 évben szállodamarketing és üzletfejlesztési feladatokat látott el.
A korábban ügyvezető igazgatói hatáskörbe tartozó termékmenedzseri munkakört 2013 októberétől a szállodai marketing és üzletfejlesztés terén komoly tapasztalatokkal rendelkező Papp István (36) tölti be. Az angol, francia és német nyelvtudással rendelkező szakember végzettségét tekintve agrár- és minőségbiztosítási mérnök, valamint online marketing menedzser. Szállodaipari és turisztikai tapasztalatait a sümegi Hotel Kapitány Wellness és Konferencia szállodában és kapcsolt turisztikai vállalkozásaiban szerezte, 2009 és 2011 között az értékesítésért és marketingért is felelt. Ezt követően tanácsadóként csatlakozott a BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft. csapatához, ahol többek közt a hazai szálláspiac lehetőségeit és kihívásait vizsgáló tanulmányokat készített és publikált.
Papp István feladata lesz a marketing és üzletfejlesztési tevékenység teljes körű ellátása, az oldalon található minőségi szállodai partnerajánlatok számának bővítése, egy erősebb, ismertebb, a Szallas.hu-tól elkülönített márka felépítése, s mindezek által a piacvezető pozíció megszerzése.
Forrás: Turizmus Online