Az új pozíciót betöltő Papp István (36) kívülről, de jelentős iparági tapasztalatokkal érkezett a céghez, az elmúlt 5 évben szállodamarketing és üzletfejlesztési feladatokat látott el.
A Szallasguru.hu 2009-ben indult útjára a diszkontáras online szállásközvetítő piacon, és ma már több mint 200, főképp 3 és 4 csillagos, jellemzően wellness szolgáltatást nyújtó hotel partnere. A szolgáltatást létrehozó Szallas.hu az elmúlt években piacvezető pozíciót ért el Magyarországon, a tavaly árbevételét megduplázó oldal vezetése így elérkezettnek látta az időt a sikerrecept Szallasguru.hu-nál történő alkalmazására. „Célunk, hogy középtávon a Szallasguru.hu hasonló növekedést érjen el, mint korábban a Szallas.hu. Ezért a jelentős, akár 70 százalékos kedvezményeket kínáló oldal üzletfejlesztési és marketing feladatainak ellátására új pozíciót hoztunk létre” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.
A korábban ügyvezető igazgatói hatáskörbe tartozó termékmenedzseri munkakört 2013 októberétől a szállodai marketing és üzletfejlesztés terén komoly tapasztalatokkal rendelkező Papp István (36) tölti be. Az angol, francia és német nyelvtudással rendelkező szakember végzettségét tekintve agrár- és minőségbiztosítási mérnök, valamint online marketing menedzser. Szállodaipari és turisztikai tapasztalatait a sümegi Hotel Kapitány Wellness és Konferencia szállodában és kapcsolt turisztikai vállalkozásaiban szerezte, 2009 és 2011 között az értékesítésért és marketingért is felelt. Ezt követően tanácsadóként csatlakozott a BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft. csapatához, ahol többek közt a hazai szálláspiac lehetőségeit és kihívásait vizsgáló tanulmányokat készített és publikált.
Papp István feladata lesz a marketing és üzletfejlesztési tevékenység teljes körű ellátása, az oldalon található minőségi szállodai partnerajánlatok számának bővítése, egy erősebb, ismertebb, a Szallas.hu-tól elkülönített márka felépítése, s mindezek által a piacvezető pozíció megszerzése.
Forrás: Turizmus Online