A kampány a 2012. évre vonatkozóan a Tisza-tó legújabb és legnépszerűbb ökoturisztikai programjaira építkezik, melynek megfelelően a Tisza-tavi Ökocentrum, a Tisza-tavi Vízi Sétány, a Robin KalandSziget, a Tiszavirág Ártéri Sétaút, valamit a Tisza–tavi Menetrendszerinti Hajózás programjai – elő- és utószezonban minden nap, főszezonban hétköznap – kedvezményes, garantált áron vásárolhatóak meg mindazok számára, akik legalább két vendégéjszakát töltenek el az akcióhoz csatlakozó kereskedelmi szálláshelyeken a Tisza-tavi régióban. A programgazdák mellett tíz kereskedelmi szálláshely csatlakozott elsőként a kampányhoz, mely szálláshelyek száma tovább bővülhet az akció során – újabb csatlakozási lehetőséget biztosítva.
A kampány kidolgozásához és sikeres indításához a Magyar Turizmus Zrt. E-Marketing irodája biztosította a szükséges informatikai hátteret. A kampányt a www.tiszato.itthon.hu régiós honlapon hirdették meg, valamint kialakították azt az on-line kezelő felületet, melyen keresztül a szálláshelyek saját hozzáférési kóddal a vendégek számára lefoglalhatják a programokat, és vouchert nyomtathatnak.
A kampány a Magyar Turizmus Zrt. és a Tisza-tavi szolgáltatók, illetve programgazdák között létrejött sikeres összefogás eredménye.