Több mint 10 000 látogatót várnak a SIRHA Budapest kiállításra

10 000 m2, hazai és külföldi kiállítók, szakmai bemutatók és konferenciák, hosted buyerek, nemzetközi brand, sok éves szakmai tapasztalat – két szóban SIRHA Budapest, a HUNGEXPO új kiállítása

2014. március 10. és 12. között a SIRHA Budapest fogadja az élelmiszeripar, a sütő- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar gyártóit, forgalmazóit és beszerzőit a magyar fővárosban. 
A Hungexpo szakkiállításai egyedülálló üzleti és találkozási lehetőséget nyújtanak számos iparág képviselőinek. A fejlődéshez azonban nélkülözhetetlen a nemzetközi trendek, a kiállítói és látogatói igények folyamatos követése. 
Az új koncepció alapján szervezett SIRHA Budapest, a felsorolt lehetőségeket magában hordozza. A nemzetközileg elismert brand, az állami szerepvállalás, a magas színvonalú szakmai programok, az iparág számára kedvező időzítés, a szakmai közreműködők biztos hátteret teremtenek a megvalósításban.
2014-ben az új szakkiállításon jelenhetnek meg a korábbi FOODAPEST, UKBA és HOVENTA kiállítások partnerei is.

A kiállítás kiemelt szakmai partnere a METRO, aki 800 m2–es standon mutatkozik be, így az áruházlánc kínálatával részletesen megismerkedhetünk majd. Kiemelt médiatámogató és a rendezvény hivatalos lapja a Trade magazin, szakmai partner az MT Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága és a Magyar Bocuse d’Or Akadémia. A kiállítás fővédnöke Dr. Fazekas Sándor, vidékfejlesztési miniszter.

A kiállítók közt jelen lesznek food és non-food termékeket forgalmazók, pék- és cukrász alapanyaggyártók és forgalmazók, gépgyártással, konyhatechnológiával foglalkozó cégek. A látogatóknak így módjukban lesz tájékozódni az élelmiszeripari, vendéglátóipari, pék- és cukrászipari beszerzési lehetőségekről, új üzleti kapcsolatokat építhetnek ki, és hatékony megoldásokat találhatnak céljaik megvalósítására.
A teljesség igénye nélkül a kiállítók közt olyan cégek szerepelnek, mint a Hungerit Zrt., a Matusz Vad, a Fonyódi Ásványvíz Kft., a Prémium Kert, a Friesland, a Kerres Smoke Air, a Latinum, a BISQUIT Kft., a MEC3 Hungaria Kft., a PreGel, az Ireks-Stamag, az ASSUR Kft., az OR Metál Group, a Földi Kft, a Progast Kft., a Flexys Kft., a Winterhalter, a Gasztrometal, a Skilltrade, a Hagleitner és az SCA Hygiene Products Kft. A kiállítók 20 %-a külföldről érkezik.

A korábbi FOODAPEST, HOVENTA és UKBA kiállítások regisztrált látogatói ingyenes meghívót kaptak a kiállítás előtti hetekben. A több ezres címlista alapján a meghívottak sorát kiegészítik a kiállítók által meginvitált látogatók, illetve azok a külföldi buyerek, akiket együttműködő partnereinken keresztül értünk el.
A kiállítás célcsoportjának elérésében, a közvetlen kapcsolattartás, és a külföldi potenciális vásárlók meghívása mellett fontos szerepe volt a regionális kommunikációs kampánynak. A hazai gazdasági és szakmai lapok, online portálok mellett cseh, román, szlovák, szerb, ukrán, horvát és lengyel tematikus oldalakon is olvashattak a SIRHA Budapest kiállításról a piaci szereplők.

A konferenciák, előadások és bemutatók hasznos technológiákat mutatnak be és releváns kérdéseket boncolnak.

A potenciális látogatók érdeklődése, a kiállítók előkészületei és szerepvállalása, és a támogató partnerektől érkező visszajelzések alapján sok lehetőséget rejt az új kiállítás. A SIRHA Budapest sikere új távlatokat hozhat a hazai piac szereplőinek a régióban.

A kiállítás tehát március 10. és 12. között tart nyitva, minden nap 10 órától 17 óráig.
A regisztrációról, a kiállítói listáról és a részletes programról bővebb információt a kiállítás weboldalán találhatnak: www.sirha-budapest.hu.

Látogatói regisztráció a SIRHA Budapest kiállításra: www.sirha-budapest.hu/tt


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.