2014. március 10. és 12. között a SIRHA Budapest fogadja az élelmiszeripar, a sütő- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar gyártóit, forgalmazóit és beszerzőit a magyar fővárosban.
A Hungexpo szakkiállításai egyedülálló üzleti és találkozási lehetőséget nyújtanak számos iparág képviselőinek. A fejlődéshez azonban nélkülözhetetlen a nemzetközi trendek, a kiállítói és látogatói igények folyamatos követése.
Az új koncepció alapján szervezett SIRHA Budapest, a felsorolt lehetőségeket magában hordozza. A nemzetközileg elismert brand, az állami szerepvállalás, a magas színvonalú szakmai programok, az iparág számára kedvező időzítés, a szakmai közreműködők biztos hátteret teremtenek a megvalósításban.
2014-ben az új szakkiállításon jelenhetnek meg a korábbi FOODAPEST, UKBA és HOVENTA kiállítások partnerei is.
A kiállítás kiemelt szakmai partnere a METRO, aki 800 m2–es standon mutatkozik be, így az áruházlánc kínálatával részletesen megismerkedhetünk majd. Kiemelt médiatámogató és a rendezvény hivatalos lapja a Trade magazin, szakmai partner az MT Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága és a Magyar Bocuse d’Or Akadémia. A kiállítás fővédnöke Dr. Fazekas Sándor, vidékfejlesztési miniszter.
A kiállítók közt jelen lesznek food és non-food termékeket forgalmazók, pék- és cukrász alapanyaggyártók és forgalmazók, gépgyártással, konyhatechnológiával foglalkozó cégek. A látogatóknak így módjukban lesz tájékozódni az élelmiszeripari, vendéglátóipari, pék- és cukrászipari beszerzési lehetőségekről, új üzleti kapcsolatokat építhetnek ki, és hatékony megoldásokat találhatnak céljaik megvalósítására.
A teljesség igénye nélkül a kiállítók közt olyan cégek szerepelnek, mint a Hungerit Zrt., a Matusz Vad, a Fonyódi Ásványvíz Kft., a Prémium Kert, a Friesland, a Kerres Smoke Air, a Latinum, a BISQUIT Kft., a MEC3 Hungaria Kft., a PreGel, az Ireks-Stamag, az ASSUR Kft., az OR Metál Group, a Földi Kft, a Progast Kft., a Flexys Kft., a Winterhalter, a Gasztrometal, a Skilltrade, a Hagleitner és az SCA Hygiene Products Kft. A kiállítók 20 %-a külföldről érkezik.
A korábbi FOODAPEST, HOVENTA és UKBA kiállítások regisztrált látogatói ingyenes meghívót kaptak a kiállítás előtti hetekben. A több ezres címlista alapján a meghívottak sorát kiegészítik a kiállítók által meginvitált látogatók, illetve azok a külföldi buyerek, akiket együttműködő partnereinken keresztül értünk el.
A kiállítás célcsoportjának elérésében, a közvetlen kapcsolattartás, és a külföldi potenciális vásárlók meghívása mellett fontos szerepe volt a regionális kommunikációs kampánynak. A hazai gazdasági és szakmai lapok, online portálok mellett cseh, román, szlovák, szerb, ukrán, horvát és lengyel tematikus oldalakon is olvashattak a SIRHA Budapest kiállításról a piaci szereplők.
A konferenciák, előadások és bemutatók hasznos technológiákat mutatnak be és releváns kérdéseket boncolnak.
A potenciális látogatók érdeklődése, a kiállítók előkészületei és szerepvállalása, és a támogató partnerektől érkező visszajelzések alapján sok lehetőséget rejt az új kiállítás. A SIRHA Budapest sikere új távlatokat hozhat a hazai piac szereplőinek a régióban.
A kiállítás tehát március 10. és 12. között tart nyitva, minden nap 10 órától 17 óráig.
A regisztrációról, a kiállítói listáról és a részletes programról bővebb információt a kiállítás weboldalán találhatnak: www.sirha-budapest.hu.
Látogatói regisztráció a SIRHA Budapest kiállításra: www.sirha-budapest.hu/tt