Túl a próbaüzemen

A bánki Tó Hotel 2010 szeptemberében megkezdett fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg. A beruházás során új szállodarészt alakítottak ki, illetve elkészült a sport- és szabadidő központ is.

A bánki Tó Hotel, amelyet egy elhanyagolt állapotban lévő motelből alakítottak át 2002 novemberében nyitotta meg kapuit, akkor még 21 szobával. A 2006-2007-es fejlesztés során egy teljesen új épületszárnyat építettek a szállodához, összesen 36 légkondicionált szobát alakítottak ki. Kéthelyiséges családi szobák, továbbá mozgáskorlátozottak részére kialakított szobák és superior kategóriás Panoráma szobák is helyet kaptak az épületben. A vendéghelyiségek televízióval, telefonnal, internet csatlakozási lehetőséggel és minibárral rendelkeznek. A vendégek rendelkezésére áll továbbá: külső és belső medence, pezsgőfürdő, finn szauna, infraszauna, gőzkabin, tepidárium, Kneipp taposó, masszázs, szolárium, alfagép és fitness terem is.

A 2010 szeptemberében elkezdett fejlesztés a második bővítés a Tó Hotel életében, amelynek keretein belül tovább fejlesztették a szolgáltatásokat és egy teljesen új szabadidőközpontot alakítottak ki.

A szálloda ötszintes épületrésszel bővült, területe 1.768 m2-rel nőtt, az étterem és a wellnesstér befogadóképessége és szolgáltatásai is bővültek. A vendégek részére 22 tóra néző szobát, 2 konferenciatermet alakítottak ki. A Tó Wellness Hotelben új élménymedence sodrófolyosóval, úszómedence, wellness bár, jacuzzi, kültéri szauna, burkolt felületű napozó, sószoba, masszázs, hidroterápiás és iszapkezelő helyiségek készültek.

A Bánki-tó túloldalán új, sport- és szabadidőcentrum épült 120 m2 alapterületű főépülettel és izgalmas játékokkal. Streetball-, tollaslabda- és teniszpálya, óriás sakktábla, lengőteke, játszótér, sátorhelyek, és egy a megyében egyedülálló méretű és színvonalú 42 elemes, három nehézségi fokozatú, drótköteles magaslati akadálypálya várja a vendégeket.

A projekt lezárult, a szálloda már a próbaüzemen is túl van. Az első tapasztalatok alapján a vendégek szívesen veszik igénybe az új szolgáltatásokat, a kalandpark iránt a vendégek szintén nagy érdeklődést mutatnak. 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.
Kedvenc desszertjeink a legszebb kiadásban

Kedvenc desszertjeink a legszebb kiadásban 

Korábban írtunk már a ZAZIE „újragondolatlanul” merész, hamisítatlan magyar konyhájáról - de nem lehet szó nélkül elmenni Nagy Gergő szemet gyönyörködtető tányérdesszertjei mellett sem.