A megjelenés célja a déli szomszédos ország utazóközönségének közvetlen megszólítása és a magyar fővárosba való csábítása volt. A rendezvényen megforduló 650.000 látogató jelentős hányada élénk érdeklődést tanúsított a magyar megjelenés és Budapest turisztikai kínálata iránt. Keresettek voltak a budapesti programlehetőségek, látnivalók, valamint a főváros és az ország más részének fürdői is. Az érdeklődők előszeretettel lapozgatták és vitték magukkal a Budapest Guide-ot, illetve a szerb nyelvű régiós kiadványokat. Sokan elmondták, hogy már jártak Budapesten a közelmúltban, vagy tervezik a város felkeresését, ehhez pedig különösen jó lehetőségnek, segítségnek tartják a Budapest Kártyát, ami iránt szintén nagy volt az érdeklődés.
A Budapest és Belgrád város turisztikai szervezetei közötti együttműködés a jövőben is folytatódni fog, amely mindkét város szempontjából előnyös, egyrészt a két ország közötti turizmus területén, másrészt a távoli piacokon való hatékonyabb promócióban, a közös megjelenés által.
A KSH legfrissebb, 2011. január-júniusi statisztikai adatai szerint a szerb vendégek 10%-kal több, összesen 44.000 vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.