Új arculattal és integrált kampánnyal indítja az évet az Amadeus

Céljait és ígéreteit is világossá szeretné tenni teljes arculatváltásával és integrált kommunikációs kampányával az Amadeus, a világ vezető turisztikai szolgáltatója 2014-ben. A széleskörű légitársasági és utazási irodai ügyfélkörrel rendelkező cég, amely 3,2 milliárd dollár bevételt könyvelt el 2013 első kilenc hónapjában, új arculattal és szlogennel erősít az új évben.

„A vállalat új megjelenésével, valamint egy erős kommunikációval szeretnénk mostantól még inkább világossá tenni azt, amiben hiszünk. Azt gondoljuk, hogy az Amadeus új megjelenése egy olyan modern vállalatot tükröz, amely erős történelmi gyökerekkel, értékekkel rendelkezik, de mindemellett megalapozója lehet az utazás jövőjének is” – adta közzé az Amadeus a változások kapcsán. 

Nemcsak megújult logóval, de friss és színesebb megjelenéssel is tükrözi személyiségét az Amadeus. Az új design könnyen alkalmazható grafikus elemei a vállalat ügyfeleivel, partnereivel fenntartott dinamikus kapcsolatára reflektálnak.

A sokoldalú kampány a vizuális megjelenés mellett egyéb kommunikációs elemekkel is új oldaláról mutatja be az Amadeust, emellett pedig megerősíti eddigi értékeit: a vállalati blogbejegyzések, közösségi média aktivitások, valamint a vállalat széleskörű szolgáltatásait bemutató megújult fogyasztói honlap is a 2014-es kampányt támogatják, az utazás jövőjéről készült videó pedig megmutatja a vállalat szolgáltatásainak lényegét. 

A friss videóban az Amadeus minden olyan területet érint, amelyek meghatározhatják az utazás jövőjét: ezek pedig az üzleti és magán utazások vegyítése, a helyi szakértők megjelenése, személyre szabott szolgáltatások a repülőtéren, social media információk alapján kiválasztott ülőhelyek, zökkenőmentes és fenntartható kapcsolat a légitársaságok, földi közlekedés és szállások között.

Ráadásul lehet annál jobb módszer egy vállalat felfrissítésére és igazán 21. századivá tételére, mint az utazás jövőjének központjaként pozícionálni? Mindez kiderül a lenti videóból:

AMADEUS VIDEÓ


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.