Új marketingigazgató az Magyar Turizmus Zrt. élén

A füst felszállt, megvan a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) új marketingigazgatója. 2010. január 10-étől Dudás Krisztina a Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatója - közölte szerkesztőségünkkel az MT Zrt.

A posztján a rövid ideig szolgált Debreceni Jánost váltó Dudás Krisztina 1988-ban szerezte kereskedelmi üzemgazdász diplomáját a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán, majd 2001-ben, a University of Manchesteren folytatott tanulmányokat marketingtervezés és kontroll, integrált marketingkommunikáció szakirányon. 2002 és 2010 között számos külföldi, illetve hazai marketing és kommunikációs szakmai továbbképzés(többek között Oneworld Management - New York és Vancouver; Marketing Forum Europe - Anglia; vezetői fejlesztési tréning Belgiumban; kommunikációs szeminárium és tréning Ausztriában; Amadeus Airline Ticketing Budapesten.) keretében bővítette ismereteit munkája mellett. 

Gyakorlati tudásának megalapozását a Next Computer Kft.-nél kezdte 1988-ban értékesítési menedzserként, 1992-től a Tetra Pak Hungária Rt.marketingmunkatársaként, kereskedelmi és fogyasztói promóciós akciók megszervezése mellett, többek között márkaorientált marketingprogramok kidolgozásáért volt felelős. 1994-től a Pepsi Cola kereskedelemfejlesztési igazgatójaként már a kereskedelemmel kapcsolatos marketingtevékenységet irányította egyszemélyi felelősként. 1996-tól 1998-ig az ING Bank marketing főosztályvezetői pozícióját töltötte be, majd 1998 és 2000 között a Vivendi Telecom Hungary marketingkommunikációs menedzsere. Ebben a munkakörben is egyszemélyi felelősség hárult rá a helyi távközlési szolgáltatók, valamint az üzleti kommunikációs vállalat marketingkommunikációs tevékenységéért. Feladata volt többek között a marketingkommunikációs terv kidolgozása és végrehajtása, a márkaépítés és márkakommunikáció irányítása.

2000-től az IBM Magyarország Kft. marketing és kommunikációs igazgatójaként feladatai közé tartozott a vállalati stratégia végrehajtása, a vállalat imázsának folyamatos karbantartása az ügyfélnövelő hirdetések, kampányok, rendezvények, direkt marketing kampányok, valamint a külső és belső kommunikációs feladatok megvalósításával. Az imázs és ügyfélnövelő kampányok, valamint a márkaépítési tevékenység irányítása, csakúgy, mint a kommunikációs stratégia kidolgozása és a sajtókapcsolatok ápolása is hozzá tartozott.

2004 és 2007 között a Malév Zrt. Termékfejlesztési és Marketing Osztályának vezetője, majd mostani kinevezéséig a Termék- és Ügyfélmenedzsment Osztály vezetője volt. Előbbi pozícióban a hazai és 60 külföldi célállomáson irányította a társaság marketingtevékenységét. Ennek keretében a marketingstratégia megvalósítása és akciótervekre történő lebontása mellett kiemelt feladata volt a Malév imázsának frissítése kommunikációs kampányokon keresztül.

2007-től került az utóbbi pozícióba, ahol a kereskedelmi vezérigazgató-helyettes irányítása alatt, többek között a termékfejlesztési, a brand, az ügyfélmenedzsment, a központi poggyászkereső és a törzsutas területek munkájának szakmai vezetése, továbbá a Malév és a oneworld márka integrációjának elkészítése, a márkaérték, márkaimázs és ügyfél-elégedettségi kutatások készítésének koordinálása tartozott hozzá.

A Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatójaként Dudás Krisztina elsődleges feladata a társaság „Új vizeken” elnevezésű 2011. évi marketingtervének végrehajtása.

Dudás Krisztina elérhetőségei: Email: dudas@itthon.hu, Telefon: 488-8760


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.