Új vezető az OTP Pénztárszolgáltatónál

Idén december elsejétől Gál Tamás tölti be az OTP Pénztárszolgáltató Értékesítési és Marketing Főosztály vezetői posztját. A szakember ezen túl az OTP Pénztárszolgáltató termékeinek és szolgáltatásainak, így például az OTP SZÉP kártyának az értékesítéséért, az értékesítési területek összefogásáért és irányításáért felel.

December 1-jétől Gál Tamás veszi át az OTP Pénztárszolgáltató értékesítési és marketing vezetői székét. A frissen kinevezett igazgató 2006 óta dolgozik a vállalatnál, mely idő alatt kiemelt ügyfélmenedzserként és értékesítési vezetőként a Heves-Borsod- Nógrád megyei területi értékesítésért, illetve a bankfiókok és más értékesítési csatornák oktatásáért, képzéséért volt felelős.

Az utóbbi időben munkája fókuszában az OTP Pénztárszolgáltató termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése állt, főként a 100 főnél többet foglalkoztató munkáltatók körében.

„Értékesítési és marketing vezetőként elsősorban az OTP Pénztárszolgáltató által elsőként kibocsátott Széchenyi Pihenőkártya (OTP SZÉP kártya) piacon elfoglalt pozíciójának megőrzését és erősítését szeretném elősegíteni. Kártyabirtokosaink, munkáltató és elfogadóhelyi partnereink számára magas színvonalú, a teljes cafeteria-folyamatot lefedő szolgáltatásainkkal kívánjuk erősíteni az OTP-t ezen a területen a továbbiakban is.” – összegezte az új pozícióval kapcsolatos elvárásait és törekvéseit Gál Tamás.

Az általános menedzsment ismeretek mellett pénzügyi, értékesítési és marketing tapasztalatokkal is rendelkező szakember két és fél éve vesz részt egy új szolgáltatás, az OTP Cafeteria szoftver kialakításában, amelynek célja, hogy a cég piacvezető cafeteria termékei mellett további hozzáadott értéket is biztosítson a munkáltatók számára. A szakember azt szeretné elérni, hogy az OTP Cafeteria szoftver és az OTP Pénztárszolgáltató piacvezető cafeteria termékei révén megkönnyíthessék a munkáltatók HR osztályainak életét, hogy adminisztráció helyett, a valós üzleti folyamatokkal, tevékenységekkel foglalkozhassanak, és a legmagasabb szakmai színvonalon tudják támogatni a cégvezetés munkáját.

Gál Tamás a Miskolci Egyetem menedzsment szakirányán szerezte meg közgazdász diplomáját 2003-ban, majd ugyanebben az évben csatlakozott a főként munkaerő-kölcsönzéssel-, közvetítéssel-, tréningek értékesítésével foglalkozó Manpower Munkaerő Szervezési Kft. csapatához tanácsadóként, később irodavezetőként. Innen került az OTP Pénztárszolgáltatóhoz 2006-ban.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.