A vállalat dolgozói – 7.500 fő – részére megrendezett eseményre ugyanis szállodák és utazási irodák mellett mindössze két ország – Magyarország és a Dél-afrikai Köztársaság – kapott meghívást. Hazánkat a Magyar Nagykövetség közreműködésében a Magyar Turizmus Zrt. képviselte a rendezvényen: turisztikai információkkal, kiadványokkal, valamint a magyar szolgáltatók ajánlati katalógusaival népszerűsítetve turisztikai kínálatunkat. A „turisztikai premier” óriási sikert hozott: rengetegen érdeklődtek többek között Budapest és a gyógyfürdőink iránt.
Az arab utazók az utóbbi hetekben számos alkalommal találkozhattak hazánk turisztikai kincseivel. Mint arról korábban hírt adtunk, az Arabian Travel Market keretében Dubai uralkodója is megkóstolta és dicsérő szavakkal illette a kürtőskalácsot a magyar standon, melyet a Dubai TV este főműsor időben mutatott be. Magyarország mindezeken kívül a Travel Trendz c. szaklap nyomtatott és online változatán keresztül is a figyelem középpontjába került. A magazin főszerkesztője korábban az MT Zrt. szervezésében ismerhette meg hazánkat, amelynek nyomán kétoldalas, fotókkal gazdagon illusztrált összeállítás jelent meg április végén. A lap 30.000 példányban – főként utazási irodák részére, repülőterek business váróiban – kerül terjesztésre az Öböl-menti országokban.