A Budapest- Közép-Dunántúl régió idei eredményeit és a jövő évre vonatkozókat Sztojanovits Kristóf, a Budapest-közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság vezetője mutatta be, aki többek közt elmondta, Budapest igencsak hangsúlyos az MT Zrt. marketingstratégiájában, hiszen a vendégek 70 százaléka ideérkezik külföldről. Nemcsak szakújságírókat, illetve más médiumok képviselőit, valamint bloggereket hívnak meg külföldről, hanem az idősebb generációt (50+, „üres fészek” generáció) is megcélozzák, e korosztály részére is megpróbálják Budapestet vonzó desztinációként bemutatni. Végül a dunai hajózó turisták egyre növekvő számáról is szó esett: mivel 40 ezer szobaéjszakát töltenek nálunk, és 260-280 ezer vendégéjszakát hoznak évente – ezért közös termékfejlesztéssel e szegmens is nagy hangsúlyt kap a jövő évi marketingstratégián belül.
Forrás: Turizmus Online