A weboldal része az idei tematikus év, az „Ifjúsági utazások Németországba – HotSpots, Brandnew, Lifestyle” keretében indított közösségi médiakampánynak („Youth HotSpots in Germany – Share the moment). A vendégek az oldalon már utazásuk előtt minden fontos információt összegyűjthetnek Németországról, és egy interaktív térkép segítségével kiválaszthatják a számukra érdekes HotSpotokat, például bárokat, üzleteket, múzeumokat. Minden felhasználónak lehetősége van arra is, hogy kibővítse a térképet saját kedvelt helyeivel, személyes élményeivel.
Imázsfilm is készül
A DZT kampánya keretében több blogger folyamatosan új tartalommal bővíti a germany.travel/youth címen elérhető weboldalt. Az amerikai video-blogger, Jeremy Fischer június 6. óta úton van, és egészen július 3-ig körbeutazza mind a 16 szövetségi államot, hogy anyagot gyűjtsön ahhoz az imázsfilmhez, amely Németországot mint ifjúsági úti célt mutatja be. A DZT szerint az online szegmensben kihagyhatatlan kommunikációs eszköz a mozgókép, ezt igazolja a Nielsen Multi-Screen Media Report globális kutatása is, amely szerint az internetfelhasználók 74 százaléka néz videókat online, 28 százalék pedig minden nap videózik mobiltelefonján. A tervek szerint a készülő, kereken egy perces videó ismert és kevésbé ismert németországi helyszíneket fog bemutatni. A helyek kiválasztásának alapját a DZT egy német fiatalok körében végzett felmérése képezi az általuk leggyakrabban megnevezett HotSpotok alapján. Így szerepelni fog benne a „Rock am Ring” zenei fesztivál, a stuttgarti Porsche-múzeum és a düsseldorfi Médiakikötő is. Emellett olyan klasszikus természeti és kulturális úticélok sem maradnak ki, mint a Königssee Bajorországban, a Wartburg vára Türingiában, a Sanssouci-kastély Brandenburgban vagy a warnemündei strand Mecklenburg–Elő-Pomerániában.
Forrás: Turizmus Online