Magyarországot az Unlimited Travel és a Blaguss utazási irodák képviselték, illetve a rendezvény megszervezését a Magyar Turizmus Zrt. és a társaság madridi képviselete koordinálta.
Az esemény túraszervezőkkel közös workshoppal vette kezdetét. A következő napon, brazil utazási irodák meghívásával lezajlott trade show során mutathatták be turisztikai kínálatukat a résztvevők. A rendezvénysorozatot az üzleti utaztatói kör számára szervezett hivatásturisztikai prezentáció, workshop és koktélozás zárta a harmadik napon.
A Magyar Turizmus Zrt. madridi külképviselet-vezetőjének, Németh Józsefnek a véleménye szerint a brazil turisztikai küldőpiac komoly üzleti potenciállal rendelkezik. Brazíliából évente csaknem 2 millióan utaznak Európába. Ezen utazók jellemzően szervezett körutazások kertében jutnak el kontinensünkre, és átlagosan közel 10-12 vendégéjszakát töltenek el utazásuk során. A brazil touroperátorok részletfizetési konstrukcióban kínálják utazási csomagjaikat. Magyarország és ezen belül Budapest kedvelt úti cél, ahol elsősorban épített örökségünk, népművészetünk, és gasztronómiánk iránt érdeklődnek.
A Visegrádi Országok közös turisztikai marketingtevékenységének egyik kiemelt célpiaca Brazília. A V4 akciók kapcsán a Magyar Turizmus Zrt. a saját értékesítési stratégiáját is érvényesíti, összhangban a társaság 2011. évi marketingtervével, melyben kiemelt területként szerepel az ún. feltörekvő piacokon – köztük Dél-Amerikában – való megjelenés aktív turisztikai marketingtevékenység végzésével.