A felhasználók a lehetséges szendvics-alapanyagok készletéből alkothattak több százezernyi új hamburgerváltozatot, többféle méretben, összeállításban és ízesítéssel. Az applikáció népszerűsítése a lánc vállalati oldalán és a Facebookon zajlott. A résztvevőknek egy hónapon át volt lehetőségük a virtuális szendvicsalkotásra. Dudás Csilla, a cég kommunikációs menedzsere megkeresésünkre elmondta, hogy összesen 21 ezer szendvicstervet készítettek a felhasználók, amelyekre 280 ezer voks érkezett.
A szavazatok alapján legnépszerűbb 10 szendvicset egy hattagú zsűri értékelte. A döntnökök - a McDonald's Magyarország ügyvezető igazgatója, Horváth Ágnes és a három éttermet üzemeltető franchise-partner, Héjja János mellett Tóth Gabi énekes, Szekeres Nóra műsorvezető és Nagy Feró rockzenész, valamint Fábián Viktor, a McDonald's Facebook közösségének képviseltében - Dékány Tibor MaMot Burgerét, Bakai György McRichi szendvicsét és Takács Bálint Ranch McBeef hamburgerét találták a legjobbnak. A három győztes szendvics október és november kerül az éttermek kínálatába. A három tervező a kampány ideje alatt a televíziós reklámfilmekben is szerephez jut - írja a Marketinginfo.
"Természetesen szeretnénk, ha az Én Hamburgerem akció hagyománnyá válhatna és a következő években is levezényelhetnénk" - tette hozzá Dudás Csilla, aki azt is elárulta, hogy a McDonald's hazai történetében ez volt az első nagyszabású közösségi kampány. A szakember az akciót nagy megújulásnak nevezte a márka életében. (forrás: Marketinginfo)