Digitális fronton robbant a KFC
Marketinginfo.hu - 2014-01-07 15:25
Digitális
A gyorsétterem-lánc KFC egy új fogyasztói elkötelezettség-központú digitális branding és marketingkampányt indított, amelynek reklámfilmjeit iPhone-nal vették fel.
A KFC új online és közösségi média kampánya a HowDoYouKFC tagline-nal indul, amely a csomagoláson, valamint az in-store és a promóciós aktivitásokban, sőt az éttermi alkalmazottak egyenruháján is megjelenik. Emellett a kampánynak az USA-ban futó tévéreklámjait iPhone-nal vették fel a célból, hogy a közösségi média videókhoz hasonlítsanak. Az összesen 10, -a Youtube-on és a márka honlapján is elérhető- reklám új megközelítést alkalmaz és a közösségi média jelentőségére hívja fel a figyelmet.
A Draftfcb által készített humoros szpotokban a fogyasztót játszó szereplők kedvenc KFC ételeikről osztják meg gondolataikat. Az okostelefonnal lőtt hirdetések a felhasználók által generált tartalmakra hajaznak. A tévés aktivitás célja az is, hogy ösztönözze a márkarajongókat arra, hogy a KFC portékáinak mindennapi élvezetéről saját videókat készítsenek és mutassanak be. Ennek keretében a HowDoYouKFC hashtag használatával a közösségi médiában közzétett videók a KFC weboldalán is megosztható.
Az új márkaaktivitás erős háttértámogatás kap a KFC 6,95 millió rajongóval rendelkező Facebook oldalán, valamint a Twitteren is- írja a mediapost.
Forrás: mediapost / Marketinginfo