„Örülünk a két arany-díjnak, mert ez számunkra szakmai részről alátámasztja a fogyasztóinknál elért sikereinket. Büszkék vagyunk, hogy az Unicum Szilvához hasonló rendkívüli eladási eredményeket eddig semmilyen ital nem tudott elérni a magyar piacon.”- fogalmazott Márfi Márta, a Zwack Unicum Nyrt. marketing igazgatója.
Az Unicum Szilva 2012 áprilisa óta van a piacon. Akárcsak a klasszikus Unicum, több mint 40 válogatott gyógynövény párlatából és kivonatából készül, aszaltszilva-ágyon pihent, majd tölgyfahordóban érlelődött. Az Unicum Szilva ugyanakkor kiváló alapanyaga minőségi koktéloknak is. Az ital idén a kiemelkedő párlatok világversenyén, a World Spirits Award-on is tarolt, bitter kategóriában lett aranyérmes. Ezen a versenyen magyar gyártású bitter még nem ért el ilyen kimagasló eredményt.
Az Effie-díjt 1968-ban, az Amerikai Marketing Szövetség alapította New York-ban, jelenleg 40 országban ítélik oda a leghatékonyabb kampányoknak. A díj célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen eredményesek voltak. A Magyarországon 12. alkalommal megrendezett versenyt a Magyarországi Kommunikációs Ügynöksége Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata szervezi közösen.
A Zwack Unicum Nyrt. ezúton is köszöni médiapartnereinek az együttműködést az Unicum Szilva bevezetési kampányához kapcsolódó hirdetések megjelentetésében.