A Tudásközpont célja az innováció mellett a szakmai partnerek összefogása, a hálózatosodás elősegítése. Ez a témája a Tudásközpont első sikeres pályázatának, melyet a Gazdasági Minisztériumtól nyert el, és amelynek keretében idén ősszel négy konferenciát, illetve szakmai napot szervezett elsődleges működési területén, Kelet-Magyarországon.
Gyulán került sor az első rendezvényre, ahol a Tudásközpont vezetőjének Dr. Várhelyi Tamásnak a korábbi munkái alapján terveznek egy különleges Világfürdőt megvalósítani.
A második Egerben zajlott, ahol a város a Tudásközpont segítségével készítette el a nyáron a TDM-pályázatát.
A harmadik konferenciára november végén Szolnokon került sor, a sort egy debreceni szakmai nap zárja: a Tudásközpont által vezetett Innovatív Turizmus Klaszter legtöbb cége ebben a városban működik.
A szolnoki konferencián Dr. Várhelyi Tamás, a Szolnoki Főiskola Turisztikai Tudásközpontjának igazgatója bevezető előadást követően Kovács István Vilmos, az NFÜ volt elnökhelyettese az EU-s források és az innovációs rendszerek összefüggéseiről tájékoztatta a hallgatóságot.
Dr. Ruszinkó Ádám, Magyar Egészségturizmus Marketing Egyesület elnöke Egészségturizmus, marketing, munkaerőpiac címmel tartott előadást.
A hotel-üzlet legújabb hazai és nemzetközi trendjeiről Horváth Tibor, a Baglioni Hotel & Rŕcz Thermal Spa, sales & marketing igazgatója beszélt.
A turizmus és területfejlesztés összefüggéseit Mező Ferenc, az ÉARFÜ igazgatóhelyettese világította meg.
A Magyar Turizmus Zrt. tevékenységét, a turizmus marketing világtrendjeit Katona Ilona, a MT Zrt. regionális irodájának vezetője mutatta be.