A "We Love Balaton” című, nagyszabású kampány keretében számos kategóriában a Balaton régió minőségi produkcióit gyűjtik csokorba. Az ötletgazda Fülöp – Lobenwein páros célja, hogy a hazai és külföldi turisták számára a Balaton nívós és minőségi produktumait mutassák be. Egy hosszú távú program részeként feladatuknak tekintik, hogy újabb produkciók születését ösztönözzék és meghosszabbítsák a balatoni szezont. A kezdeményezéshez a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai partnerként kapcsolódott.
Első lépésként a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy igazán hitelesnek mondható testületet hívjanak életre, amely tagjai – elsősorban hiteles közéleti személyiségek, gasztronómiai- és turisztikai szakemberek – a We Love Balaton „nagyköveteiként” térképezik fel a régió szolgáltatatásait, attrakcióit. A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett induló telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen, egész évben.
A kezdeményezéshez stratégiai partnerként, elsőként kapcsolódott a Magyar Turizmus Zrt., amely a nyári, belföldi,vízparti kampányában is felhasználja a „We Love Balaton” bázisát.