Ebben az évben nagyvállalati kategóriában a Heineken Hungária kapta az Ozone Zöld-díjat. A pályázatra rekordszámú nevezés érkezett. A gödöllői Szent István Egyetem Klímatanácsának tagjaiból álló zsűri kiemelte: a sörgyártó beadványa kimagaslóan sok információt tartalmazott. Nagyra értékelték azt is, hogy a cég nem a környezetvédelemhez szorosan kapcsolódó tevékenységet folytat, mégis példaértékű programokat végez a fenntartható gazdálkodásért.
A vállalat októberben meghirdette a Törődés Hónapját: egy cserép virág emlékeztette a cég munkatársait a környezetvédelem, az egymásról és a környezetről való gondoskodás fontosságára. A vállalat részt vett a Water Summiton, azaz a Víz Világkonferencián, a Bringázz a Munkába kampány keretében pedig összesen 60 kolléga 857 alkalommal csaknem 3300 kilométert tekerve érkezett kerékpárral a munkahelyére.
A vállalat októberben tette közzé negyedik Fenntarthatósági jelentését. Csak néhány az ebben olvasható eredmények közül: a Heineken Hungária az elsődleges csomagolóanyagokat immár több mint 60%-ban újrahasznosítja, kevesebb szennyvizet termel, lényegesen csökkentette energiafelhasználását, és az elmúlt években mintegy 1200 energiatakarékos, zöld hűtőt szerzett be.
A cég idén hatodik alkalommal szervezi meg a helyi közösségeket támogató programját. A két telephelyen – Sopronban és Martfűn – összesen 6 millió forintot juttat majd el a Heineken négy kiválasztott szervezetnek. A két városban szeptember végén, illetve október elején önkéntes napot is tartottak, Budapesten pedig a Suhanj! Alapítvánnyal és a magyar vízilabda válogatott tagjaival együttműködve a Mozgássérült Emberek Rehabilitációs Központjának felújításában segédkeztek.
„Azt valljuk, hogy csak azok a vállalatok válhatnak igazán sikeressé hosszú távon, melyek működésüket is fenntarthatóvá teszik. Célkitűzésünk, hogy 2020-ra a világ legkörnyezetbarátabb sörgyárává váljunk. Ezzel a díjjal fontos visszaigazolást kaptunk arról, hogy jó úton haladunk. Magyarország legnépszerűbb sörmárkájának, a Soproninak tulajdonosaként fontos, hogy értéket teremtsünk, példát mutassunk, és törődjünk környezetünkkel és a közösséggel, melyben működünk.” – mondta Joris Huijsmans, a Heineken Hungária vezérigazgatója.
Forrás: Marketing és Média