A címke rögtön elárulja, mit rejt a palack

A Kreatív nyolcadik alkalommal rendezte meg a Pakk versenyt, melynek célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. A Békési Manufaktúra Single Barrel Whisky-je aranyat hozott el a versenyen,ebből az alkalomból Haász Dömötört, a márka kommunikációjáért felelős Rézangyal marketingvezetőjét kérdeztük.

Hogyan jött a csomagolás ötlete?

Mint Magyarország első single barrel whisky-je, fontos volt, hogy az ilyen kuriózumra jellemző adatok számára legyen hely, például a hordó sorszáma, a palackszám, a hordóba kerülés és palackozás dátuma, nem is beszélve Békési Zoli bácsi aláírásáról.

Mire figyeltek oda a design kialakításakor?

A Békési Manufaktúra márkacsalád részeként ragaszkodtunk a tradicionális logóhoz, azonban olyan címkét szerettünk volna tervezni, amely első ránézésre elárulja, hogy mit rejt a palack - amely egyébként ugyanaz a palack, amelybe a Rézangyal Fűszeres Meggy likőrjét is palackozzuk.

A Békési Manufaktúra márkacsalád kommunikációjáért is felelős Rézangyal Kft. előző marketingcsapata dolgozott a címkén. A döntések meghozatala előtt a sales csapat véleményét is ki szoktuk kérni, hiszen hozzájuk futnak be először a fogyasztói visszajelzések.

Ki volt felelős a dizájn elkészítéséért?

Mind a cimke, mind a díszdoboz grafikai tervezését a cég akkori grafikusa, Kerekes Tamás csinálta.

Van-e kiemelt célcsoportja a terméknek?

A célcsoport: Első sorban a whisky különlegességek szerelmeseit szerettük volna megfogni a termékkel. A Békési név ismert az igazi pálinkarajongók számára, így nekik is szerettünk volna megfelelni az új termékkel.

Forrás: kreativ


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.