Hogyan jött a csomagolás ötlete?
Mint Magyarország első single barrel whisky-je, fontos volt, hogy az ilyen kuriózumra jellemző adatok számára legyen hely, például a hordó sorszáma, a palackszám, a hordóba kerülés és palackozás dátuma, nem is beszélve Békési Zoli bácsi aláírásáról.
Mire figyeltek oda a design kialakításakor?
A Békési Manufaktúra márkacsalád részeként ragaszkodtunk a tradicionális logóhoz, azonban olyan címkét szerettünk volna tervezni, amely első ránézésre elárulja, hogy mit rejt a palack - amely egyébként ugyanaz a palack, amelybe a Rézangyal Fűszeres Meggy likőrjét is palackozzuk.
A Békési Manufaktúra márkacsalád kommunikációjáért is felelős Rézangyal Kft. előző marketingcsapata dolgozott a címkén. A döntések meghozatala előtt a sales csapat véleményét is ki szoktuk kérni, hiszen hozzájuk futnak be először a fogyasztói visszajelzések.
Ki volt felelős a dizájn elkészítéséért?
Mind a cimke, mind a díszdoboz grafikai tervezését a cég akkori grafikusa, Kerekes Tamás csinálta.
Van-e kiemelt célcsoportja a terméknek?
A célcsoport: Első sorban a whisky különlegességek szerelmeseit szerettük volna megfogni a termékkel. A Békési név ismert az igazi pálinkarajongók számára, így nekik is szerettünk volna megfelelni az új termékkel.
Forrás: kreativ