A Heineken sajtóközleménye szerint azért indul kampány Budapest népszerűsítésére, mert a közelmúltban Budapesten tartózkodó house DJ-nek, Fedde le Grandnak nem ízlett a magyar gulyás.
A Heineken ezért olyan Instagram játékot indít, amelynek nyertese az általa megálmodott napot többek között a holland sztár DJ-vel élheti át. A játék egy óriási, Heineken 5 Star Party-val zárul július 25-én, amelyre a játékban részt vevők közül százötvenen páros belépőt nyernek.
A június 22. és július 12. között zajló programban való részvételhez nincs más dolguk a fogyasztóknak, mint egy olyan kép feltöltése az Instagramra, amely megmutatja, hogy melyik öt budapesti helyszínen milyen programmal telne az ötcsillagos napjuk.
„Azt gondoljuk, hogy Budapest nem véletlenül lett Európa egyik legnépszerűbb utazási célpontja. A Heineken célja az, hogy egy különleges nyári kampánnyal, a városra nyitott fogyasztóinkkal együtt bizonyítsuk be, hogy Budapest tényleg egy különleges hely! Bízunk benne, hogy sokan csatlakoznak kezdeményezésünkhöz, és ezáltal minél többen járulunk hozzá kedvenc városunk népszerűsítéséhez.”– mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márkamenedzsere. „
A játék indulásával egyidejűleg az új, limitált kiadású Heineken Cities kiszerelések is kikerülnek a polcokra, amelyek Budapestet olyan fővárosok sorába állítják, mint New York, Amsterdam vagy éppen Rio.
A kampányon az Heineken vezető ügynöksége az ACG és az Eurolex kommunikációs ügynökség dolgoznak.
A játékról bővebben itt >>>
Forrás: Kreatív Online