A Pompidou Központban található Georges étterem tulajdonosai, Gilbert and Jean-Louis Costes a korábban náluk dolgozó hostess állítása szerint már arra is tréningeztették a személyzetet, hogy a telefonon asztalt foglalók szóhasználata alapján eldönthessék, szépek, avagy sem a potenciális vendégek.
A volt alkalmazott szerint a stratégia azonban nem vonatkozott a celebekre. Őket akkor is előre kellett ültetni, ha nem voltak szépek, náluk elég volt, hogy híresek.
A thelocal.fr francia portál emlékeztet arra, hogy az idén ez már a második diszkriminációs botrány a francia vendéglátásban. Néhány hónapja egy vak vendéget utasítottak ki egy étteremből, mondván, hogy "higiéniai okokból" vakvezető kutyáját nem engedhetik be a helyiségebe. A portál kiemeli, hogy a francia törvények szerint nem tilthatóak ki az állatok a nyilvános helyekről...
A marketingstratégiáját a "szép" vendégekre alapozó étterem tulajdonosai nem kommentálták a Le Canard Enchaine című szatikus lap leleplezését.
Forrás: origo/thelocal.fr/Le Canard Enchaine