Gasztromatyó reklámokat készített egy élelmiszerlánc

Különleges, élelmiszerekből összeállított matyómintákkal kampányol a Coop.

Népzene, „gasztromatyó” és néptáncos pár szerepel a Coop reklámfilmjében. „A Coop mindig is szívügyének tekintette a hazai termékek népszerűsítését és a magyar kulturális örökség ápolását. A Hazai Hetek remek alkalom arra, hogy egyszerre tegyünk a két célért” – áll a Sky Marketing közleményében.

A kizárólag állóképek felhasználásával készült film munkálatai során több ezer fotó közül válogatták ki az alapanyagot a látványvilághoz, amely különböző népművészeti minták élelmiszerekből újraalkotott másaira épül. Három különböző stílusú és eredetű, de egyaránt autentikus magyar népművészeti mintát alakítottak ki és mozgattak meg a három fő termékkategóriának megfelelően: zöldségekből és gyümölcsökből, hús- és sajtfélékből, valamint pékáruból.

Ezek a minták, csakúgy, mint az úgynevezett „pixillációs” technikával animált élő főszereplők a külön erre a célra készített, népzenei kíséret ritmusára mozognak. A zene felvételében ismert népzenészek működtek közre, a hagyományos vonósok mellett olyan hangszereken, mint az ütőgardon. Az ügynökség által írt, a hazai termékek kiváló minőségét megéneklő rigmusokat szintén profi népzenei előadóművészek „csujogatták fel” – írja a Sky Marketing Communications közleménye.

{youtube|id=zaLcDDo4IXk}

A kampány további fontos eszköze a Coop magazin Hazai Hetek akciós különszáma, de a fő motívumok felbukkantak a XI. Coop Rally rendezvényein is.

Alkotók listája

Megbízó: Co-op Hungary

Marketingvezető: Gazdag Attila

Reklámügynökség: Sky Marketing Communications

Kreatívigazgató: Harmat Gábor

Art director: Vagó Rita

Produkciós cég: Ready By Wednesday

Rendező: Kőműves Mór

Operatőr, gyártásvezető: Stróbl Róbert

Produkciós asszisztens: Léstyán Mária

Utómunka: Ready By Wednesday

Vágó és colorist: Kőműves Mór

VFX: Darvas Bálint

Zene: Szirtes Edina Mókus és Erdész Róbert

 

Forrás: kreativ


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.