Népzene, „gasztromatyó” és néptáncos pár szerepel a Coop reklámfilmjében. „A Coop mindig is szívügyének tekintette a hazai termékek népszerűsítését és a magyar kulturális örökség ápolását. A Hazai Hetek remek alkalom arra, hogy egyszerre tegyünk a két célért” – áll a Sky Marketing közleményében.
A kizárólag állóképek felhasználásával készült film munkálatai során több ezer fotó közül válogatták ki az alapanyagot a látványvilághoz, amely különböző népművészeti minták élelmiszerekből újraalkotott másaira épül. Három különböző stílusú és eredetű, de egyaránt autentikus magyar népművészeti mintát alakítottak ki és mozgattak meg a három fő termékkategóriának megfelelően: zöldségekből és gyümölcsökből, hús- és sajtfélékből, valamint pékáruból.
Ezek a minták, csakúgy, mint az úgynevezett „pixillációs” technikával animált élő főszereplők a külön erre a célra készített, népzenei kíséret ritmusára mozognak. A zene felvételében ismert népzenészek működtek közre, a hagyományos vonósok mellett olyan hangszereken, mint az ütőgardon. Az ügynökség által írt, a hazai termékek kiváló minőségét megéneklő rigmusokat szintén profi népzenei előadóművészek „csujogatták fel” – írja a Sky Marketing Communications közleménye.
{youtube|id=zaLcDDo4IXk}
A kampány további fontos eszköze a Coop magazin Hazai Hetek akciós különszáma, de a fő motívumok felbukkantak a XI. Coop Rally rendezvényein is.
Alkotók listája |
Megbízó: Co-op Hungary Marketingvezető: Gazdag Attila Reklámügynökség: Sky Marketing Communications Kreatívigazgató: Harmat Gábor Art director: Vagó Rita Produkciós cég: Ready By Wednesday Rendező: Kőműves Mór Operatőr, gyártásvezető: Stróbl Róbert Produkciós asszisztens: Léstyán Mária Utómunka: Ready By Wednesday Vágó és colorist: Kőműves Mór VFX: Darvas Bálint Zene: Szirtes Edina Mókus és Erdész Róbert |
Forrás: kreativ