A Nestlé Nespresso S.A. május 17-én nyitotta meg első vidéki üzletét, melynek a győri Árkád bevásárlóközpont ad helyet. A Nespresso hazai népszerűségének növekedése és az egyre nagyobb kereslet indokolta, hogy a minőségi kávét nyújtó világmárka Budapesten kívül is terjeszkedjen. A Nespresso számára fontos a személyes kapcsolat a fogyasztókkal, és a Nespresso Boutique lehetőséget ad arra, hogy a vásárlók egy exkluzív környezetben tapasztalják meg a márka nyújtotta élményt.
A győri üzlet tulajdonképpen egy Mini Boutique, amely a korábbi, ideiglenesen telepített budapesti pop-up üzlet mintájára készült. Ezt az üzlettípust eddig leginkább feltörekvő ékszertervezők, a szépségipar és divatmárkák designerei alkalmazták előszeretettel, hogy friss ötleteiket egy új környezetben mutathassák be. A Nespresso Mini Boutique-ban a kávé szerelmesei elegáns környezetben válogathatnak a 23 Grand Cru kávéőrlemény közül, a kávégépeket pedig viszonteladó partnereknél és a www.nespresso.com oldalon keresztül tudják beszerezni a győriek.
A Nespresso 2006-ban nyitotta meg első üzletét az Andrássy úton, az Operával szemben. Ezt követte további két budapesti üzlet megnyitása és a webshop elindítása. A Nespresso folyamatosan keresi a növekedés újabb és újabb lehetőségeit, így természetes lépés volt, hogy a fővároson kívüli fogyasztók elérését is célul tűzze ki. Az első vidéki üzletet mindenképpen a nyugati országrészben kívánták megnyitni, így esett a választás az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai városra, Győrre, ahol a most nyitó üzlet a vállalat reményei szerint a helyi lakosok mellett a környező települések lakóit is elláthatja majd a gombnyomásra lefőzhető tökéletes minőségű kávé élményével.
„Hatalmas mérföldkő a Nespresso Magyarország életében, hogy a mai napon megnyithatjuk első vidéki üzletünket a győri Árkádban – mondta el Gyovai Györgyi, a Nespresso magyarországi vezetője. – Hosszas tervezés és kivitelezés előzte meg azt, hogy most átadhatjuk a győri Mini Boutique-ot. Azt gondolom, Budapest után Győr is kiváló otthonául szolgál majd márkánknak, és itt is megoszthatjuk a kompromisszumok nélküli, minőségi kávé szeretetét mindenkivel.”
A Nespresso márka három pillérre épül: az első és legfontosabb az egyedülálló, tökéletes kávéminőség; a Nespresso kávéőrleményeinek készítésére csak a világ teljes kávétermesztésének 1-2 százaléka felel meg. A második pillér a speciális, szabadalmazott technológia, amely magas, 19 bar nyomáson történő kávéfőzést tesz lehetővé, ennek során az aromák felszabadulnak, a víz pedig egyenletesen oszlik el a kávészemcsék között, így készül a tökéletes alapanyagból tökéletes kávé. A Nespresso-élményt a személyes szolgáltatások teszik teljessé, ezeket a Nespresso Club testesíti meg.
Forrás: Vendég & Hotel Online