George Clooney Győrben bukkant fel

A Nespresso hazai népszerűségének növekedése és az egyre nagyobb kereslet indokolta, hogy a minőségi kávét nyújtó világmárka Budapesten kívül is terjeszkedjen.

A Nestlé Nespresso S.A. május 17-én nyitotta meg első vidéki üzletét, melynek a győri Árkád bevásárlóközpont ad helyet. A Nespresso hazai népszerűségének növekedése és az egyre nagyobb kereslet indokolta, hogy a minőségi kávét nyújtó világmárka Budapesten kívül is terjeszkedjen. A Nespresso számára fontos a személyes kapcsolat a fogyasztókkal, és a Nespresso Boutique lehetőséget ad arra, hogy a vásárlók egy exkluzív környezetben tapasztalják meg a márka nyújtotta élményt.

A győri üzlet tulajdonképpen egy Mini Boutique, amely a korábbi, ideiglenesen telepített budapesti pop-up üzlet mintájára készült. Ezt az üzlettípust eddig leginkább feltörekvő ékszertervezők, a szépségipar és divatmárkák designerei alkalmazták előszeretettel, hogy friss ötleteiket egy új környezetben mutathassák be. A Nespresso Mini Boutique-ban a kávé szerelmesei elegáns környezetben válogathatnak a 23 Grand Cru kávéőrlemény közül, a kávégépeket pedig viszonteladó partnereknél és a www.nespresso.com oldalon keresztül tudják beszerezni a győriek.

A Nespresso 2006-ban nyitotta meg első üzletét az Andrássy úton, az Operával szemben. Ezt követte további két budapesti üzlet megnyitása és a webshop elindítása. A Nespresso folyamatosan keresi a növekedés újabb és újabb lehetőségeit, így természetes lépés volt, hogy a fővároson kívüli fogyasztók elérését is célul tűzze ki. Az első vidéki üzletet mindenképpen a nyugati országrészben kívánták megnyitni, így esett a választás az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai városra, Győrre, ahol a most nyitó üzlet a vállalat reményei szerint a helyi lakosok mellett a környező települések lakóit is elláthatja majd a gombnyomásra lefőzhető tökéletes minőségű kávé élményével.

„Hatalmas mérföldkő a Nespresso Magyarország életében, hogy a mai napon megnyithatjuk első vidéki üzletünket a győri Árkádban – mondta el Gyovai Györgyi, a Nespresso magyarországi vezetője. – Hosszas tervezés és kivitelezés előzte meg azt, hogy most átadhatjuk a győri Mini Boutique-ot. Azt gondolom, Budapest után Győr is kiváló otthonául szolgál majd márkánknak, és itt is megoszthatjuk a kompromisszumok nélküli, minőségi kávé szeretetét mindenkivel.”

A Nespresso márka három pillérre épül: az első és legfontosabb az egyedülálló, tökéletes kávéminőség; a Nespresso kávéőrleményeinek készítésére csak a világ teljes kávétermesztésének 1-2 százaléka felel meg. A második pillér a speciális, szabadalmazott technológia, amely magas, 19 bar nyomáson történő kávéfőzést tesz lehetővé, ennek során az aromák felszabadulnak, a víz pedig egyenletesen oszlik el a kávészemcsék között, így készül a tökéletes alapanyagból tökéletes kávé. A Nespresso-élményt a személyes szolgáltatások teszik teljessé, ezeket a Nespresso Club testesíti meg.

Forrás: Vendég & Hotel Online


A Botaniq Bár és a Bibo is ott lesz a Gourmet Fesztiválon

A Botaniq Bár és a Bibo is ott lesz a Gourmet Fesztiválon 

Michelin-csillagos éttermek, népszerű street food helyek, borászatok, cukrászdák és kézműves finomságok egy helyen.
Jég veled – búcsú az idei cseresznyetermés jórészétől

Jég veled – búcsú az idei cseresznyetermés jórészétől 

Idén luxuscikk lehet a cseresznye és az őszibarack is.
Piacformáló tranzakció a hazai gasztronómiában – mostantól a Chef Marketé a Culinaris

Piacformáló tranzakció a hazai gasztronómiában – mostantól a Chef Marketé a Culinaris 

A tranzakció értelmében a Culinaris Wholesale Kft. kereskedelmi tevékenységét teljes egészében a Chef Market Zrt. veszi át.
MVI-közgyűlés: ez évi programterv és elismerések a szakmának

MVI-közgyűlés: ez évi programterv és elismerések a szakmának 

Május 14-én tartották a Magyar Vendéglátók Ipartestületének (MVI) éves Közgyűlését a pesti Vigadó épületében található VígVarjú étteremben.
A Nagyi ízeivel ünnepel a Fakanál étterem

A Nagyi ízeivel ünnepel a Fakanál étterem 

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a patinás Fővám téri Nagycsarnokban működő Fakanál étterem, amely a napokban ünnepelte 25 éves születésnapját.
Május végén rendezik az év legnagyobb Kéknyelű kóstolóját

Május végén rendezik az év legnagyobb Kéknyelű kóstolóját  

Ismét virágzik a Kéknyelű Badacsonyban.
Meglepő és tanulságos – kínai borok kóstolója Budapesten

Meglepő és tanulságos – kínai borok kóstolója Budapesten 

Kína borászati nagyhatalmi címre tör – nem véletlenül.
A lengyel sörgyártás új trendjei

A lengyel sörgyártás új trendjei 

A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el a csökkenő alkoholfogyasztási tendenciák miatt.
Új Michelin-csillagos menü az égben

Új Michelin-csillagos menü az égben 

Az Emirates Business osztályán utazók 18 új ételt kóstolhatnak, amelyeket a Moët & Chandon válogatott pezsgőivel párosítottak.
Különös nevű győztes az idei Balaton fagyija versenyen

Különös nevű győztes az idei Balaton fagyija versenyen 

Az idei Balaton Fagyija versenyen 31 kreáció közül a veszprémi Füge Fagyizó MEKKóstollak nevű kreációját ítélték a legjobbnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.