George Clooney Győrben bukkant fel

A Nespresso hazai népszerűségének növekedése és az egyre nagyobb kereslet indokolta, hogy a minőségi kávét nyújtó világmárka Budapesten kívül is terjeszkedjen.

A Nestlé Nespresso S.A. május 17-én nyitotta meg első vidéki üzletét, melynek a győri Árkád bevásárlóközpont ad helyet. A Nespresso hazai népszerűségének növekedése és az egyre nagyobb kereslet indokolta, hogy a minőségi kávét nyújtó világmárka Budapesten kívül is terjeszkedjen. A Nespresso számára fontos a személyes kapcsolat a fogyasztókkal, és a Nespresso Boutique lehetőséget ad arra, hogy a vásárlók egy exkluzív környezetben tapasztalják meg a márka nyújtotta élményt.

A győri üzlet tulajdonképpen egy Mini Boutique, amely a korábbi, ideiglenesen telepített budapesti pop-up üzlet mintájára készült. Ezt az üzlettípust eddig leginkább feltörekvő ékszertervezők, a szépségipar és divatmárkák designerei alkalmazták előszeretettel, hogy friss ötleteiket egy új környezetben mutathassák be. A Nespresso Mini Boutique-ban a kávé szerelmesei elegáns környezetben válogathatnak a 23 Grand Cru kávéőrlemény közül, a kávégépeket pedig viszonteladó partnereknél és a www.nespresso.com oldalon keresztül tudják beszerezni a győriek.

A Nespresso 2006-ban nyitotta meg első üzletét az Andrássy úton, az Operával szemben. Ezt követte további két budapesti üzlet megnyitása és a webshop elindítása. A Nespresso folyamatosan keresi a növekedés újabb és újabb lehetőségeit, így természetes lépés volt, hogy a fővároson kívüli fogyasztók elérését is célul tűzze ki. Az első vidéki üzletet mindenképpen a nyugati országrészben kívánták megnyitni, így esett a választás az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai városra, Győrre, ahol a most nyitó üzlet a vállalat reményei szerint a helyi lakosok mellett a környező települések lakóit is elláthatja majd a gombnyomásra lefőzhető tökéletes minőségű kávé élményével.

„Hatalmas mérföldkő a Nespresso Magyarország életében, hogy a mai napon megnyithatjuk első vidéki üzletünket a győri Árkádban – mondta el Gyovai Györgyi, a Nespresso magyarországi vezetője. – Hosszas tervezés és kivitelezés előzte meg azt, hogy most átadhatjuk a győri Mini Boutique-ot. Azt gondolom, Budapest után Győr is kiváló otthonául szolgál majd márkánknak, és itt is megoszthatjuk a kompromisszumok nélküli, minőségi kávé szeretetét mindenkivel.”

A Nespresso márka három pillérre épül: az első és legfontosabb az egyedülálló, tökéletes kávéminőség; a Nespresso kávéőrleményeinek készítésére csak a világ teljes kávétermesztésének 1-2 százaléka felel meg. A második pillér a speciális, szabadalmazott technológia, amely magas, 19 bar nyomáson történő kávéfőzést tesz lehetővé, ennek során az aromák felszabadulnak, a víz pedig egyenletesen oszlik el a kávészemcsék között, így készül a tökéletes alapanyagból tökéletes kávé. A Nespresso-élményt a személyes szolgáltatások teszik teljessé, ezeket a Nespresso Club testesíti meg.

Forrás: Vendég & Hotel Online


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.