George Clooney Győrben bukkant fel

A Nespresso hazai népszerűségének növekedése és az egyre nagyobb kereslet indokolta, hogy a minőségi kávét nyújtó világmárka Budapesten kívül is terjeszkedjen.

A Nestlé Nespresso S.A. május 17-én nyitotta meg első vidéki üzletét, melynek a győri Árkád bevásárlóközpont ad helyet. A Nespresso hazai népszerűségének növekedése és az egyre nagyobb kereslet indokolta, hogy a minőségi kávét nyújtó világmárka Budapesten kívül is terjeszkedjen. A Nespresso számára fontos a személyes kapcsolat a fogyasztókkal, és a Nespresso Boutique lehetőséget ad arra, hogy a vásárlók egy exkluzív környezetben tapasztalják meg a márka nyújtotta élményt.

A győri üzlet tulajdonképpen egy Mini Boutique, amely a korábbi, ideiglenesen telepített budapesti pop-up üzlet mintájára készült. Ezt az üzlettípust eddig leginkább feltörekvő ékszertervezők, a szépségipar és divatmárkák designerei alkalmazták előszeretettel, hogy friss ötleteiket egy új környezetben mutathassák be. A Nespresso Mini Boutique-ban a kávé szerelmesei elegáns környezetben válogathatnak a 23 Grand Cru kávéőrlemény közül, a kávégépeket pedig viszonteladó partnereknél és a www.nespresso.com oldalon keresztül tudják beszerezni a győriek.

A Nespresso 2006-ban nyitotta meg első üzletét az Andrássy úton, az Operával szemben. Ezt követte további két budapesti üzlet megnyitása és a webshop elindítása. A Nespresso folyamatosan keresi a növekedés újabb és újabb lehetőségeit, így természetes lépés volt, hogy a fővároson kívüli fogyasztók elérését is célul tűzze ki. Az első vidéki üzletet mindenképpen a nyugati országrészben kívánták megnyitni, így esett a választás az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai városra, Győrre, ahol a most nyitó üzlet a vállalat reményei szerint a helyi lakosok mellett a környező települések lakóit is elláthatja majd a gombnyomásra lefőzhető tökéletes minőségű kávé élményével.

„Hatalmas mérföldkő a Nespresso Magyarország életében, hogy a mai napon megnyithatjuk első vidéki üzletünket a győri Árkádban – mondta el Gyovai Györgyi, a Nespresso magyarországi vezetője. – Hosszas tervezés és kivitelezés előzte meg azt, hogy most átadhatjuk a győri Mini Boutique-ot. Azt gondolom, Budapest után Győr is kiváló otthonául szolgál majd márkánknak, és itt is megoszthatjuk a kompromisszumok nélküli, minőségi kávé szeretetét mindenkivel.”

A Nespresso márka három pillérre épül: az első és legfontosabb az egyedülálló, tökéletes kávéminőség; a Nespresso kávéőrleményeinek készítésére csak a világ teljes kávétermesztésének 1-2 százaléka felel meg. A második pillér a speciális, szabadalmazott technológia, amely magas, 19 bar nyomáson történő kávéfőzést tesz lehetővé, ennek során az aromák felszabadulnak, a víz pedig egyenletesen oszlik el a kávészemcsék között, így készül a tökéletes alapanyagból tökéletes kávé. A Nespresso-élményt a személyes szolgáltatások teszik teljessé, ezeket a Nespresso Club testesíti meg.

Forrás: Vendég & Hotel Online


Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.