Az akcióhoz mindazon éttermek és vendéglátóipari egységek csatlakozhatnak, amelyek vállalják, hogy február 26-án egész nap 50 százalékos kedvezményt biztosítanak 'a la carte' kínálatukból és italaikból. Idén NEM lehet külön erre az alkalomra készített úgynevezett „Torkos Csütörtök”, azaz szűkített menüsorral részt venni az akcióban. A csatlakozott vendéglátóhelyek listáját az érdeklődők a www.menjunkenni.hu honlapon is megtalálhatják majd.
Azok a vendéglátóhelyek, amelyek csatlakozni kívánnak a negyedik Torkos Csütörtök akcióhoz, ezen a weblapon regisztrálhatnak február 6-án 12:00-ig. A nyomtatott sajtóban való megjelenést a Társaság csak azok számára tudja biztosítani, akik január 19-én 12:00-ig regisztrálnak, a továbbiakban csatlakozó vendéglátóhelyeket pedig online kommunikációs eszközein keresztül népszerűsíti.
A Torkos Csütörtök akciót a Magyar Turizmus Zrt. 2006-ban, a Bor és Gasztronómia évében indította el, a Nagy Ízutazás eseménysorozat részeként. Az akció sikerét jelzi, hogy tavaly csaknem 1100 étterem csatlakozott országszerte a kezdeményezéshez (az első évben 500) és mintegy 180 ezer vendég „torkoskodott”. Az immár hagyománnyá vált eseményt a társaság 2009-ben, a Kulturális Turizmus Évében negyedszer is megrendezi, a programhoz csatlakozó vendéglátóhelyek és a szakmai szövetségek együttműködésével.
A Torkos Csütörtök sikerét idén ismét segíti a METRO áruházlánc akciója, amelynek keretében a programhoz csatlakozott partnerei számára kedvezményeket nyújt az élelmiszervásárlásból. A MÁV Start Zrt.-nek köszönhetően a tavalyihoz hasonlóan idén is lesz lehetőség fél áron torkoskodni az Utasellátó étkezőkocsikban.
Azok a vendéglátóhelyek, amelyek csatlakozni kívánnak a negyedik Torkos Csütörtök akcióhoz, ezen a weblapon regisztrálhatnak február 6-án 12:00-ig. A nyomtatott sajtóban való megjelenést a Társaság csak azok számára tudja biztosítani, akik január 19-én 12:00-ig regisztrálnak, a továbbiakban csatlakozó vendéglátóhelyeket pedig online kommunikációs eszközein keresztül népszerűsíti.
A Torkos Csütörtök akciót a Magyar Turizmus Zrt. 2006-ban, a Bor és Gasztronómia évében indította el, a Nagy Ízutazás eseménysorozat részeként. Az akció sikerét jelzi, hogy tavaly csaknem 1100 étterem csatlakozott országszerte a kezdeményezéshez (az első évben 500) és mintegy 180 ezer vendég „torkoskodott”. Az immár hagyománnyá vált eseményt a társaság 2009-ben, a Kulturális Turizmus Évében negyedszer is megrendezi, a programhoz csatlakozó vendéglátóhelyek és a szakmai szövetségek együttműködésével.
A Torkos Csütörtök sikerét idén ismét segíti a METRO áruházlánc akciója, amelynek keretében a programhoz csatlakozott partnerei számára kedvezményeket nyújt az élelmiszervásárlásból. A MÁV Start Zrt.-nek köszönhetően a tavalyihoz hasonlóan idén is lesz lehetőség fél áron torkoskodni az Utasellátó étkezőkocsikban.