A szeptember elejétől november végéig tartó kampány keretében, a Litván EU elnökség protokollrendezvényein, továbbá a baltikumi magyar nagykövetségek borpromóciós rendezvényein is kóstolhattak a vendégek magyar borokat. Hirdetések és PR cikkek is megjelentek baltikumi vezető sajtóorgánumokban, például a Lietuvos Rytas litván napilapban és a Delfi.lt online hírportálon. Mindemellett egy litván nyelvű blogot (http://www.vengrija.lt/vynai/) is indítottak a magyar borokról és borvidékekről. A kampány részeként továbbá 7 vezető baltikumi sajtóorgánum képviselői kaptak meghívást hazánkba egy bor és gasztronómiai tanulmányútra, amelynek eredményeként a három országban 6 cikk jelent meg 18 oldalon, 51 fotóval, mintegy 18 millió forintos hírértékkel a témában, szeptember, október és november folyamán. A magyar borkampány együttműködő partnerei az MT Zrt. Észak-Európai képviselete, az Air Baltic (Riga-Vilnius-Tallin), az ECC Consulting Baltic (Vilnius) és a B2B-Baltic.Travel (Riga) voltak. Az Air Baltic részvételének célja, a hévízi és budapesti Air Baltic járatok promóciója volt.
A három balti köztársaságból 2012-ben 21 ezer turista összesen 41 ezer vendégéjszakát töltött a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken, ebből több, mint 34 ezer éjszakát szállodában. Az új Riga-Hévíz légi járatnak és a Riga-Budapest járat megnövelt kapacitásának is köszönhetően idén további növekedésre lehet számítani.