A Hetedhét Cekkeres védjeggyel forgalmazni kívánt helyi termékek kedvezőbb eladási mutatókat produkálhatnak, hisz a termelők, vállalkozók, gazdálkodók az eddigieknél jelentősebb marketingtámogatással tudnak piacra lépni. A jövedelemtermelő képesség mellett a települések ismertsége is növekedhet a márka bevezetésének köszönhetően.
A cekker mára már egy kevésbé ismert, nosztalgikus eszköz, de nagyanyáink még előszeretettel vették kezükbe. A hétvégi piacolások elengedhetetlen eszköze volt ez a hálós bevásárlótáska, mely mindent egyben tartott, összefogott, amit beledobtak.
Ez az összefogás áll a Hetedhét Cekkeres márka létrehozása mögött is, minden bizonnyal a világ legnagyobb cekkerét megalkotva. Ruzsa, Bordány, Öttömös, Pusztamérges, Üllés, Zákányszék döntéshozói nemcsak egy-egy települést „dobtak be” ebbe a cekkerbe, hanem számos olyan terméket is, melyet legalább 50%-ban az említett helységeken állítanak elő, legyen szó zöldségekről, gyümölcsökről, befőttekről, húsfélékről, tej-, vagy akár kézműves termékekről.
A Hetedhét Cekkeres április 27-én a nagyközönség előtt is bemutatkozik: lehull a lepel a védjegy Cekkernagyijáról, a márkához csatlakozó gazdák pedig megpakolják termékeikkel a cekkerbuszt, ami ezen a napon megteszi első értékesítő körútját.
Forrás: Turizmus Online