Tokajit és libamájat kóstolhatunk a repülőtéren

Az idei húsvéti utazási szezonban a tokaji bor és a magyar libamáj a slágercikk a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a hazai gyártók hármas összefogásának köszönhetően a tavaszi kereskedelmi ajánlatban a Royal Tokaji és a Merian termékeit kiemelt formában mutatja be a repülőtér.

Már a biztonsági ellenőrzés előtt hatalmas, színes plakátok hívják fel az utazók figyelmét arra, hogy odabent a terminálon különleges élmények várják őket. A húsvéti szezonban a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free folytatja a tavaly óriási sikerrel bevezetett hármas (magyar gyártó-repülőtér-kereskedő) promócióját, amelynek fókuszában a hazai termékek állnak. A terminál tranzitzónájában ugyanis kóstolóval egybekötött libamáj és tokaji borbemutató várja az utasokat. A kóstoltatást egyben akciós árakkal is megtámogatták, így a korábbi év tapasztalatai alapján jelentős forgalomnövekedésre lehet egy adott termékből számítani.

Libamáj terrine és 5 puttonyos

A korábbi tapasztalatokra építve immár nemcsak a SkyCourt központi helyén zajlik a kínálás, hanem a 2A terminálon belül, közvetlenül a beszállókapuk melletti Heinemann-üzlet előterében is. Így a vevők, ha megtetszett nekik a termék, azonnal vásárolhatnak is belőle egy-két darabot az otthoni húsvéti asztalra, még a gépbe történő beszállítás előtt. A mostani tokajis-libamájas akció április 30-ig tart. Az utasok 5 puttonyos aszút, kései szüretelésű fehér bort (Late Harvest), valamint tokaji furmintot kósolhatnak (A furmintot ráadásul 30% kedvezménnyel is vásárolhatják egész hónapban a Heinemann üzleteiben).

A Merian termékek közül pedig a libamáj terrine, a kacsamáj terrine, a natúr libamáj szarvasgombával és a libamájblokk kapható kiemelt helyen. Az akció látványosságát még két műanyag libafigurával is megtoldotta a Budapest Airport – a hasonló akciók nagyon népszerűek az utasok körében.

„Bizonyos vagyok abban, hogy ez a fajta kereskedelmi akció maximálisan beváltja a hozzá fűzött reményeket, ráadásul két olyan tipikusan magyar terméket párosítottunk össze, amelyek nagyszerűen kiegészítik egymást” – hangsúlyozta Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és hirdetési vezetője. Hozzátette: „Partnereinkkel együtt úgy gondoljuk, hogy mindenféle szempontból érdemes kiemelten kezelni a csúcsminőségű magyar élelmiszeripari termékeket, hiszen éppen ezeket keresik legjobban az utazók, akik így elviszik magukkal Magyarország ízeit a szeretteiknek is külföldre. Ez pedig nemcsak, hogy hozzájárul a magyar gasztronómia, a magyar borok népszerűsítéséhez, hanem kiváló országmarketing is egyben.”

Az együttműködést a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centruma (AMC) is támogatja, amely célul tűzte ki a kiváló magyar élelmiszerek és termékek népszerűsítését. A segítségükkel olyan márkák is bemutatkozhatnak a nemzetközi közönség előtt, amelyek még kevésbé ismertek, vagy kisebb költségvetéssel rendelkeznek. A közös repülőtéri promóciók hosszú ideje remek lehetőséget kínálnak magyar cégek számára, hogy termékeikkel a repülőtéri utazóközönség előtt megjelenhessenek.


21 év, 21 kilométer és egy nemes cél

21 év, 21 kilométer és egy nemes cél 

Jótékonysági félmaratonnal ünnepelt a Semsei Gastronomy.
Szőlőültetvények  a klímabarát mezőgazdaságért

Szőlőültetvények a klímabarát mezőgazdaságért 

A kísérletben egy Balaton melletti borvidéken jelöltek ki két területet, ahol az ültetvényekben gyeppel fedett és rendszeresen tárcsázott sorközök váltják egymást.
 Reflektorfényben a hazai borkultúra

Reflektorfényben a hazai borkultúra  

Az őszi borkatalógusban több mint 100 új bort mutatnak be a vásárlóknak, például a megújult nemzetközi borválasztékuk egy részét, amelyet a fogyasztói igényekhez igazítottak.
Különleges fesztivál gasztrorajongóknak az Adria partján

Különleges fesztivál gasztrorajongóknak az Adria partján 

Az idei Good Food Festival ismét gasztronómiai paradicsommá varázsolja az Adria legikonikusabb városát.
Gesztenyés-sárgabarackos csokoládés sütemény lett Budapest desszertje

Gesztenyés-sárgabarackos csokoládés sütemény lett Budapest desszertje 

A süteményt először az október 11-én kezdődő Édes Napok Budapest fesztiválon kóstolhatják meg az érdeklődők a Szent István-bazilika előtt.
Munch: ételpazarlási körkép

Munch: ételpazarlási körkép 

A Munch újabb mérföldkőhöz érkezett: már hárommillió meglepetés csomagot mentettek meg a pazarlástól.
Kürtöskalács illata lengi be az idei fesztivál helyszínét

Kürtöskalács illata lengi be az idei fesztivál helyszínét 

A kürtőskalács receptje német nyelvterületről került az erdélyi fejedelemségek udvarába, de egyes országokban más és más formában maradt fenn ez kelt tésztából készült fára tekert sütemény.
Halat hallal - Siófokon, egy teljes hétvégén át

Halat hallal - Siófokon, egy teljes hétvégén át 

Október 11-13. között a déli-part fővárosában rendezik a XI. Siófoki Halfesztivált.
Alakul a Bordói November Nagykóstoló  pincészeteinek névsora

Alakul a Bordói November Nagykóstoló pincészeteinek névsora 

Mutatjuk, mely borászatok azok, amelyek biztos jelen lesznek.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.