Tokajit és libamájat kóstolhatunk a repülőtéren

Az idei húsvéti utazási szezonban a tokaji bor és a magyar libamáj a slágercikk a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a hazai gyártók hármas összefogásának köszönhetően a tavaszi kereskedelmi ajánlatban a Royal Tokaji és a Merian termékeit kiemelt formában mutatja be a repülőtér.

Már a biztonsági ellenőrzés előtt hatalmas, színes plakátok hívják fel az utazók figyelmét arra, hogy odabent a terminálon különleges élmények várják őket. A húsvéti szezonban a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free folytatja a tavaly óriási sikerrel bevezetett hármas (magyar gyártó-repülőtér-kereskedő) promócióját, amelynek fókuszában a hazai termékek állnak. A terminál tranzitzónájában ugyanis kóstolóval egybekötött libamáj és tokaji borbemutató várja az utasokat. A kóstoltatást egyben akciós árakkal is megtámogatták, így a korábbi év tapasztalatai alapján jelentős forgalomnövekedésre lehet egy adott termékből számítani.

Libamáj terrine és 5 puttonyos

A korábbi tapasztalatokra építve immár nemcsak a SkyCourt központi helyén zajlik a kínálás, hanem a 2A terminálon belül, közvetlenül a beszállókapuk melletti Heinemann-üzlet előterében is. Így a vevők, ha megtetszett nekik a termék, azonnal vásárolhatnak is belőle egy-két darabot az otthoni húsvéti asztalra, még a gépbe történő beszállítás előtt. A mostani tokajis-libamájas akció április 30-ig tart. Az utasok 5 puttonyos aszút, kései szüretelésű fehér bort (Late Harvest), valamint tokaji furmintot kósolhatnak (A furmintot ráadásul 30% kedvezménnyel is vásárolhatják egész hónapban a Heinemann üzleteiben).

A Merian termékek közül pedig a libamáj terrine, a kacsamáj terrine, a natúr libamáj szarvasgombával és a libamájblokk kapható kiemelt helyen. Az akció látványosságát még két műanyag libafigurával is megtoldotta a Budapest Airport – a hasonló akciók nagyon népszerűek az utasok körében.

„Bizonyos vagyok abban, hogy ez a fajta kereskedelmi akció maximálisan beváltja a hozzá fűzött reményeket, ráadásul két olyan tipikusan magyar terméket párosítottunk össze, amelyek nagyszerűen kiegészítik egymást” – hangsúlyozta Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és hirdetési vezetője. Hozzátette: „Partnereinkkel együtt úgy gondoljuk, hogy mindenféle szempontból érdemes kiemelten kezelni a csúcsminőségű magyar élelmiszeripari termékeket, hiszen éppen ezeket keresik legjobban az utazók, akik így elviszik magukkal Magyarország ízeit a szeretteiknek is külföldre. Ez pedig nemcsak, hogy hozzájárul a magyar gasztronómia, a magyar borok népszerűsítéséhez, hanem kiváló országmarketing is egyben.”

Az együttműködést a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centruma (AMC) is támogatja, amely célul tűzte ki a kiváló magyar élelmiszerek és termékek népszerűsítését. A segítségükkel olyan márkák is bemutatkozhatnak a nemzetközi közönség előtt, amelyek még kevésbé ismertek, vagy kisebb költségvetéssel rendelkeznek. A közös repülőtéri promóciók hosszú ideje remek lehetőséget kínálnak magyar cégek számára, hogy termékeikkel a repülőtéri utazóközönség előtt megjelenhessenek.


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.