Tokajit és libamájat kóstolhatunk a repülőtéren

Az idei húsvéti utazási szezonban a tokaji bor és a magyar libamáj a slágercikk a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a hazai gyártók hármas összefogásának köszönhetően a tavaszi kereskedelmi ajánlatban a Royal Tokaji és a Merian termékeit kiemelt formában mutatja be a repülőtér.

Már a biztonsági ellenőrzés előtt hatalmas, színes plakátok hívják fel az utazók figyelmét arra, hogy odabent a terminálon különleges élmények várják őket. A húsvéti szezonban a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free folytatja a tavaly óriási sikerrel bevezetett hármas (magyar gyártó-repülőtér-kereskedő) promócióját, amelynek fókuszában a hazai termékek állnak. A terminál tranzitzónájában ugyanis kóstolóval egybekötött libamáj és tokaji borbemutató várja az utasokat. A kóstoltatást egyben akciós árakkal is megtámogatták, így a korábbi év tapasztalatai alapján jelentős forgalomnövekedésre lehet egy adott termékből számítani.

Libamáj terrine és 5 puttonyos

A korábbi tapasztalatokra építve immár nemcsak a SkyCourt központi helyén zajlik a kínálás, hanem a 2A terminálon belül, közvetlenül a beszállókapuk melletti Heinemann-üzlet előterében is. Így a vevők, ha megtetszett nekik a termék, azonnal vásárolhatnak is belőle egy-két darabot az otthoni húsvéti asztalra, még a gépbe történő beszállítás előtt. A mostani tokajis-libamájas akció április 30-ig tart. Az utasok 5 puttonyos aszút, kései szüretelésű fehér bort (Late Harvest), valamint tokaji furmintot kósolhatnak (A furmintot ráadásul 30% kedvezménnyel is vásárolhatják egész hónapban a Heinemann üzleteiben).

A Merian termékek közül pedig a libamáj terrine, a kacsamáj terrine, a natúr libamáj szarvasgombával és a libamájblokk kapható kiemelt helyen. Az akció látványosságát még két műanyag libafigurával is megtoldotta a Budapest Airport – a hasonló akciók nagyon népszerűek az utasok körében.

„Bizonyos vagyok abban, hogy ez a fajta kereskedelmi akció maximálisan beváltja a hozzá fűzött reményeket, ráadásul két olyan tipikusan magyar terméket párosítottunk össze, amelyek nagyszerűen kiegészítik egymást” – hangsúlyozta Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi és hirdetési vezetője. Hozzátette: „Partnereinkkel együtt úgy gondoljuk, hogy mindenféle szempontból érdemes kiemelten kezelni a csúcsminőségű magyar élelmiszeripari termékeket, hiszen éppen ezeket keresik legjobban az utazók, akik így elviszik magukkal Magyarország ízeit a szeretteiknek is külföldre. Ez pedig nemcsak, hogy hozzájárul a magyar gasztronómia, a magyar borok népszerűsítéséhez, hanem kiváló országmarketing is egyben.”

Az együttműködést a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centruma (AMC) is támogatja, amely célul tűzte ki a kiváló magyar élelmiszerek és termékek népszerűsítését. A segítségükkel olyan márkák is bemutatkozhatnak a nemzetközi közönség előtt, amelyek még kevésbé ismertek, vagy kisebb költségvetéssel rendelkeznek. A közös repülőtéri promóciók hosszú ideje remek lehetőséget kínálnak magyar cégek számára, hogy termékeikkel a repülőtéri utazóközönség előtt megjelenhessenek.


Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon

Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon 

Tízéves az egerszalóki St. Andrea Szőlőbirtok értékeit továbbgondoló, 2015-ben az Eiffel Palace épületében megnyitott St. Andrea Restaurant.
A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.