A márka a kampány során "whisky inspirálta gasztronómiai kalandokat megörökítő fotókat" vár. Az Instagramon megosztott képeket a Bánhalmi Norbert profi fotós és Péter Anna (Malackaraj) gasztroblogger értékeli. Az általuk kiválasztott húsz legjobb kompozíció közül a közönség szavazza meg a kampány 1., 2. és 3. helyezettjét. A nyertesek Gourmet Fesztiválra nyernek belépőt, míg az első helyezett bónuszban egy fényképezőgépet is kap.
“A gasztrofotózás valósággal szárnyal napjainkban. Szerintem az igazán jó kép alternatív és különleges nézőpontból készül, ami hatással van a nézőre. Azt a vágyat váltja ki belőle, hogy bárcsak részesévé válhatna ennek az étel és ital kombinációnak. Kiemelném a színek harmóniáját és játékát. A kép legyen egyedi. Nem baj, ha innovatív, csak értsük, és érezzük, hogy mit szeretne közölni az alkotó.” – osztotta meg tippjeit a két fős szakmai zsűri fotós tagja, Bánhalmi Norbert.
A zsűri másik tagja, a Malackaraj blog szerzője maga is gyakran alkot whisky segítségével: “Nagyon örültem a felkérésnek, mert sokat főzök kiváló minőségű alkoholos italokkal, remekül működnek fűszerként is. A versenyzőket is ilyen fogások készítésére bíztatnám, és a kampány során ebben fogok nekik segíteni ötletek, ízpárok bemutatásával. De a lelkes amatőröknek sem kell aggódni, a humort és ötletességet is abszolút értékelem.”
A kampány szabályzata és további részletek elérhetőek itt, a The Famous Grouse hivatalos Facebook oldalán.