A 2006 óta működő hotel a kezdetektől környezetbarát módon üzemel. Az energiaköltségek az összes üzemelési költségnek mindössze 8,2%-át teszik ki, a háznak nincs kéménye, így nincs káros anyag kibocsájtása sem - tájékoztatott a szálloda értékesítési és marketingigazgatója, Fancsali Gábor.
A hotel a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége által 2015-16 évre kiírt „Zöld Szálloda” pályázaton a pályázó 38 hotel közül a harmadik helyet szerezte meg. A díj az MSZÉSZ őszi taggyűlésén ünnepélyes keretek között került átadásra. A Stáció menedzsmentje a környezetbarát üzemelés mellett elkötelezett a minőségfejlesztés iránt is. Ez abban is megmutatkozik, hogy a hotel a már meglévő Hotelstars ****superior besorolás és a Hotelstars wellness minősítése mellé 2015. január 27-én megszerezte a Turizmus Minőség Díjat, amelyet a Hilton Budapestben sorra kerülő díjkiosztó eseményen vehettek át a hotel vezetői, a díjat odaítélő Magyar Turizmus Zrt-től.
Minden várakozást felülmúlva az MSZÉSZ és az MT Zrt által kiírt „Év Szállodája 2014” pályázat díjkiosztóján sem maradt elismerés nélkül a Stáció, ahol a rangos szakemberekből álló zsűri a hotelt az „Innováció a termékfejlesztésben és az üzemeltetésben” kategóriában különdíjban részesítette. A Stáció menedzsmentje szeretné kifejezni köszönetét egyrészt a vendégeinek, akik visszajelzéseikkel hozzájárultak a fejlesztésekhez, a minőségi működés megalapozásához, másrészről a Stáció mintegy 50 fős munkatársi közösségének, akiknek az áldozatos és „vendégszerető” munkája nélkül ezeket a díjakat nem tudhatnánk magunkénak.