Eljött a reménymarketing vége a szállodák számára + egy hiba, amit lehet hogy Te is elkövetsz?

Reménymarketingezik az, aki azt gondolja, hogy a szállodát elég egy szép weboldalon megmutatni, költeni online hirdetésekre és ettől a közvetlen foglalások pedig már jönnek maguktól. Aztán amikor kiderül, hogy túl drágák a kattintások és nem térül meg a befektetés, inkább elhanyagolja vagy megoldásként próbál még több forgalmat még olcsóbban a weboldalra terelni. Hiba azonban nem a weboldalra érkező látogatók számával van.

De mi akkor a hiba valójában?

1. A rossz fókusz a vendégszerzésben. Nem az új vendégek - ez esetben az új látogatók szálloda weboldalán - számának növelése a megoldás, hanem a meglévő látogatókból a lehető legtöbbet közvetlen foglalásra bírni.

Többen látogatják a szállodád weboldalát, mint gondolnád.

Sok szálloda elköveti azt a hibát, hogy nem helyez hangsúlyt az értékesítésben a szálloda weboldalára, mivel onnan nem érkezik annyi foglalás, mint a foglalási rendszerekből. Pedig a foglalási folyamat során a legtöbb vendég meglátogatja a szálloda weboldalát, hogy aztán visszatérjen a szállás közvetítő oldalakra foglalni. Ezt a Google és a Cornell University közös, kifejezetten erre irányuló kutatásai is alátámasztják.

2. A másik hiba, hogy a “majd úgyis foglalnak” megközelítés nem működik, egy szép weboldal önmagában nem adja el a szállodát. Mégpedig azért nem, mert nincs mögötte stratégia. A stratégia nem valami misztikus dolog, ami csak a legnagyobb szállodaláncok számára elérhető szuperdrága terv.

Egyszerűen azt jelenti, hogy tudod, mit miért csinálsz, és az egyes marketing eszközök valódi értelmet nyernek a megvalósításkor és pontos helyük lesz egy rendszerben.

Van két perced, hogy elmondjuk hogyan működik egy ilyen stratégia és a meglévő weboldal forgalom kihasználása?

Nézd meg a videónkat, amiben elmondjuk hol veszíted el a legtöbb vendéget a foglalási folyamat során és azt is hogyan fordíthatod őket vissza!

>>> Megnézem a videót! >>>

 

(X)


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.