De mi akkor a hiba valójában?
1. A rossz fókusz a vendégszerzésben. Nem az új vendégek - ez esetben az új látogatók szálloda weboldalán - számának növelése a megoldás, hanem a meglévő látogatókból a lehető legtöbbet közvetlen foglalásra bírni.
Többen látogatják a szállodád weboldalát, mint gondolnád.
Sok szálloda elköveti azt a hibát, hogy nem helyez hangsúlyt az értékesítésben a szálloda weboldalára, mivel onnan nem érkezik annyi foglalás, mint a foglalási rendszerekből. Pedig a foglalási folyamat során a legtöbb vendég meglátogatja a szálloda weboldalát, hogy aztán visszatérjen a szállás közvetítő oldalakra foglalni. Ezt a Google és a Cornell University közös, kifejezetten erre irányuló kutatásai is alátámasztják.
2. A másik hiba, hogy a “majd úgyis foglalnak” megközelítés nem működik, egy szép weboldal önmagában nem adja el a szállodát. Mégpedig azért nem, mert nincs mögötte stratégia. A stratégia nem valami misztikus dolog, ami csak a legnagyobb szállodaláncok számára elérhető szuperdrága terv.
Egyszerűen azt jelenti, hogy tudod, mit miért csinálsz, és az egyes marketing eszközök valódi értelmet nyernek a megvalósításkor és pontos helyük lesz egy rendszerben.
Van két perced, hogy elmondjuk hogyan működik egy ilyen stratégia és a meglévő weboldal forgalom kihasználása?
Nézd meg a videónkat, amiben elmondjuk hol veszíted el a legtöbb vendéget a foglalási folyamat során és azt is hogyan fordíthatod őket vissza!
(X)
Forrás: Turizmus Online