Hűségprogram a luxustól az economy kategóriáig

A csupán öt évvel ezelőtt elindított Le Club Accorhotels ingyenes hűségprogram ma már több mint 15 millió taggal rendelkezik. Az Accor bejelentette azt a programját,  mely a leglojálisabb vendégeit jutalmazza 2700 szállodájában világszerte, a luxustól az economy kategóriáig.

“Amikor a vendégek megérkeznek egy Accor hotelbe, elvárásuk, hogy elismerjék és jutalmazzák a hűségüket. Fontos, hogy testreszabott szolgáltatásokat biztosítsunk számukra. A márkáink iránti preferencia kialakításában a vendéghűség növelése kulcsfontosságú számunkra, kiváltképp egy olyan időben, amikor a digitális forradalom lehetővé teszi számunkra, hogy még többet nyújtsunk és még jobban megfeleljünk a vendégeink elvárásainak” – nyilatkozta Vivek Badrinath helyettes vezérigazgató.

A Le Club Accorhotels teljesen egyedi a szállodaiparban a rugalmassága miatt. Ez az egyetlen olyan hotel hűségprogram, ami lehetővé teszi a vendégek számára, hogy felhasználják a pontjaikat a világon bárhol, idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül.

A hűségprogram megléte a harmadik legfontosabb kritérium a hotelválasztás során, a földrajzi elhelyezkedés és az ár után - a Le Club Accorhotels tagokról készült 2013-as Accor IPSOS felmérés alapján. A Le Club Accorhotels program tagjainak 83%-a szerint a tagságuk meghatározó szempont, amikor szállást foglalnak egy Accor hotelben. Az Accor Csoport ezért a személyre szabott ajánlatokra és a leghűségesebb vendégeinek elismerésére koncentrál különböző exkluzív kedvezményekkel.

Extra szolgáltatások

A Le Club Accorhotels tagjai az érkezés előtti időszakban exkluzív hozzáférést élvezhetnek az akár 50% kedvezményt nyújtó Private Sale ajánlatokhoz, a szállodában való tartózkodásuk alatt pedig további dedikált szolgáltatásokat élvezhetnek.

A ‘Le Club Accorhotels’ tagjai ezáltal a státuszuktól függően számos kedvezményt vehetnek igénybe az Accor összes hotelében világszerte. A különleges szolgáltatások köre sokrétű, az elsőbbségi bejelentkezéstől kezdve az Executive Lounge-hoz való hozzáférésig a Sofitelben.

A tagok számára július 1-től a program akár 25%-kal több pontot ajánl, ezzel még gyorsabb hozzáférést biztosítva a vendégeknek a nagyobb kedvezményekhez és a program még előnyösebb státuszaihoz (Ezüst, Arany, Platina)-

A program tagjai számára továbbá elérhető a “Foglalás pontokkal” funkció, ami az Accorhotels.com vagy a márkaoldalakon történő foglalás esetén lehetővé teszi a pontok online felhasználását idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül, ezzel csökkentve a hotelszámla végösszegét.

Digitális hűségprogram

A program összes előnye elérhető az Accorhotels.com felhasználói fiókon keresztül, ahol a tagok számára lehetőség van beállítani a preferenciáit, foglalásokat intézni, hozzáférni a pont-történetükhöz, kiválasztani a kedvezményeket vagy személyre szabott ajánlatokat foglalni kedvező árakon.

Az Accorhotels.com mobil alkalmazásának köszönhetően, a hűséges vendégek még könnyebben hozzáférhetnek pontjaikhoz, hiszen megnézhetik azok jelenlegi állását és megjeleníthetik a kártyájukat is.


Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás

Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás 

Új név, új arculat, új lehetőségek.
Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók 

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások

MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások 

Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.
Pihenés és konferenciaélet újratöltve:  nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája 

A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.
Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.