Hűségprogram a luxustól az economy kategóriáig

A csupán öt évvel ezelőtt elindított Le Club Accorhotels ingyenes hűségprogram ma már több mint 15 millió taggal rendelkezik. Az Accor bejelentette azt a programját,  mely a leglojálisabb vendégeit jutalmazza 2700 szállodájában világszerte, a luxustól az economy kategóriáig.

“Amikor a vendégek megérkeznek egy Accor hotelbe, elvárásuk, hogy elismerjék és jutalmazzák a hűségüket. Fontos, hogy testreszabott szolgáltatásokat biztosítsunk számukra. A márkáink iránti preferencia kialakításában a vendéghűség növelése kulcsfontosságú számunkra, kiváltképp egy olyan időben, amikor a digitális forradalom lehetővé teszi számunkra, hogy még többet nyújtsunk és még jobban megfeleljünk a vendégeink elvárásainak” – nyilatkozta Vivek Badrinath helyettes vezérigazgató.

A Le Club Accorhotels teljesen egyedi a szállodaiparban a rugalmassága miatt. Ez az egyetlen olyan hotel hűségprogram, ami lehetővé teszi a vendégek számára, hogy felhasználják a pontjaikat a világon bárhol, idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül.

A hűségprogram megléte a harmadik legfontosabb kritérium a hotelválasztás során, a földrajzi elhelyezkedés és az ár után - a Le Club Accorhotels tagokról készült 2013-as Accor IPSOS felmérés alapján. A Le Club Accorhotels program tagjainak 83%-a szerint a tagságuk meghatározó szempont, amikor szállást foglalnak egy Accor hotelben. Az Accor Csoport ezért a személyre szabott ajánlatokra és a leghűségesebb vendégeinek elismerésére koncentrál különböző exkluzív kedvezményekkel.

Extra szolgáltatások

A Le Club Accorhotels tagjai az érkezés előtti időszakban exkluzív hozzáférést élvezhetnek az akár 50% kedvezményt nyújtó Private Sale ajánlatokhoz, a szállodában való tartózkodásuk alatt pedig további dedikált szolgáltatásokat élvezhetnek.

A ‘Le Club Accorhotels’ tagjai ezáltal a státuszuktól függően számos kedvezményt vehetnek igénybe az Accor összes hotelében világszerte. A különleges szolgáltatások köre sokrétű, az elsőbbségi bejelentkezéstől kezdve az Executive Lounge-hoz való hozzáférésig a Sofitelben.

A tagok számára július 1-től a program akár 25%-kal több pontot ajánl, ezzel még gyorsabb hozzáférést biztosítva a vendégeknek a nagyobb kedvezményekhez és a program még előnyösebb státuszaihoz (Ezüst, Arany, Platina)-

A program tagjai számára továbbá elérhető a “Foglalás pontokkal” funkció, ami az Accorhotels.com vagy a márkaoldalakon történő foglalás esetén lehetővé teszi a pontok online felhasználását idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül, ezzel csökkentve a hotelszámla végösszegét.

Digitális hűségprogram

A program összes előnye elérhető az Accorhotels.com felhasználói fiókon keresztül, ahol a tagok számára lehetőség van beállítani a preferenciáit, foglalásokat intézni, hozzáférni a pont-történetükhöz, kiválasztani a kedvezményeket vagy személyre szabott ajánlatokat foglalni kedvező árakon.

Az Accorhotels.com mobil alkalmazásának köszönhetően, a hűséges vendégek még könnyebben hozzáférhetnek pontjaikhoz, hiszen megnézhetik azok jelenlegi állását és megjeleníthetik a kártyájukat is.


Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.