Hűségprogram a luxustól az economy kategóriáig

A csupán öt évvel ezelőtt elindított Le Club Accorhotels ingyenes hűségprogram ma már több mint 15 millió taggal rendelkezik. Az Accor bejelentette azt a programját,  mely a leglojálisabb vendégeit jutalmazza 2700 szállodájában világszerte, a luxustól az economy kategóriáig.

“Amikor a vendégek megérkeznek egy Accor hotelbe, elvárásuk, hogy elismerjék és jutalmazzák a hűségüket. Fontos, hogy testreszabott szolgáltatásokat biztosítsunk számukra. A márkáink iránti preferencia kialakításában a vendéghűség növelése kulcsfontosságú számunkra, kiváltképp egy olyan időben, amikor a digitális forradalom lehetővé teszi számunkra, hogy még többet nyújtsunk és még jobban megfeleljünk a vendégeink elvárásainak” – nyilatkozta Vivek Badrinath helyettes vezérigazgató.

A Le Club Accorhotels teljesen egyedi a szállodaiparban a rugalmassága miatt. Ez az egyetlen olyan hotel hűségprogram, ami lehetővé teszi a vendégek számára, hogy felhasználják a pontjaikat a világon bárhol, idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül.

A hűségprogram megléte a harmadik legfontosabb kritérium a hotelválasztás során, a földrajzi elhelyezkedés és az ár után - a Le Club Accorhotels tagokról készült 2013-as Accor IPSOS felmérés alapján. A Le Club Accorhotels program tagjainak 83%-a szerint a tagságuk meghatározó szempont, amikor szállást foglalnak egy Accor hotelben. Az Accor Csoport ezért a személyre szabott ajánlatokra és a leghűségesebb vendégeinek elismerésére koncentrál különböző exkluzív kedvezményekkel.

Extra szolgáltatások

A Le Club Accorhotels tagjai az érkezés előtti időszakban exkluzív hozzáférést élvezhetnek az akár 50% kedvezményt nyújtó Private Sale ajánlatokhoz, a szállodában való tartózkodásuk alatt pedig további dedikált szolgáltatásokat élvezhetnek.

A ‘Le Club Accorhotels’ tagjai ezáltal a státuszuktól függően számos kedvezményt vehetnek igénybe az Accor összes hotelében világszerte. A különleges szolgáltatások köre sokrétű, az elsőbbségi bejelentkezéstől kezdve az Executive Lounge-hoz való hozzáférésig a Sofitelben.

A tagok számára július 1-től a program akár 25%-kal több pontot ajánl, ezzel még gyorsabb hozzáférést biztosítva a vendégeknek a nagyobb kedvezményekhez és a program még előnyösebb státuszaihoz (Ezüst, Arany, Platina)-

A program tagjai számára továbbá elérhető a “Foglalás pontokkal” funkció, ami az Accorhotels.com vagy a márkaoldalakon történő foglalás esetén lehetővé teszi a pontok online felhasználását idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül, ezzel csökkentve a hotelszámla végösszegét.

Digitális hűségprogram

A program összes előnye elérhető az Accorhotels.com felhasználói fiókon keresztül, ahol a tagok számára lehetőség van beállítani a preferenciáit, foglalásokat intézni, hozzáférni a pont-történetükhöz, kiválasztani a kedvezményeket vagy személyre szabott ajánlatokat foglalni kedvező árakon.

Az Accorhotels.com mobil alkalmazásának köszönhetően, a hűséges vendégek még könnyebben hozzáférhetnek pontjaikhoz, hiszen megnézhetik azok jelenlegi állását és megjeleníthetik a kártyájukat is.


Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.
Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál 

A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.
Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra

Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra 

Évekkel ezelőtt, fejlesztés céljából zárt be az egri Hunguest Hotel Flóra azért, hogy 2024. december 18-án megújult külsővel és belsővel születhessen újjá.
A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke

A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke  

Május 7-én a nemrég újranyitott hajdúszoboszlói Hunguest Béke szállodában rendezik meg a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) keleti régióülését.  
Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén

Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén 

Az ötcsillagos budapesti belvárosi ház vezetése 2025 március elsejétől változott.
Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen

Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen 

Az ötcsillagos szállodában a vendégeket nem csak a luxus legmagasabb foka, hanem valódi testi-lelki feltöltődés várja.
Boeingből luxushotel

Boeingből luxushotel 

Felix Demin 2023 végén nyitotta meg a világ egyik legkülönlegesebb szálláshelyét: a Private Jet Villát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.