Hűségprogram a luxustól az economy kategóriáig

A csupán öt évvel ezelőtt elindított Le Club Accorhotels ingyenes hűségprogram ma már több mint 15 millió taggal rendelkezik. Az Accor bejelentette azt a programját,  mely a leglojálisabb vendégeit jutalmazza 2700 szállodájában világszerte, a luxustól az economy kategóriáig.

“Amikor a vendégek megérkeznek egy Accor hotelbe, elvárásuk, hogy elismerjék és jutalmazzák a hűségüket. Fontos, hogy testreszabott szolgáltatásokat biztosítsunk számukra. A márkáink iránti preferencia kialakításában a vendéghűség növelése kulcsfontosságú számunkra, kiváltképp egy olyan időben, amikor a digitális forradalom lehetővé teszi számunkra, hogy még többet nyújtsunk és még jobban megfeleljünk a vendégeink elvárásainak” – nyilatkozta Vivek Badrinath helyettes vezérigazgató.

A Le Club Accorhotels teljesen egyedi a szállodaiparban a rugalmassága miatt. Ez az egyetlen olyan hotel hűségprogram, ami lehetővé teszi a vendégek számára, hogy felhasználják a pontjaikat a világon bárhol, idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül.

A hűségprogram megléte a harmadik legfontosabb kritérium a hotelválasztás során, a földrajzi elhelyezkedés és az ár után - a Le Club Accorhotels tagokról készült 2013-as Accor IPSOS felmérés alapján. A Le Club Accorhotels program tagjainak 83%-a szerint a tagságuk meghatározó szempont, amikor szállást foglalnak egy Accor hotelben. Az Accor Csoport ezért a személyre szabott ajánlatokra és a leghűségesebb vendégeinek elismerésére koncentrál különböző exkluzív kedvezményekkel.

Extra szolgáltatások

A Le Club Accorhotels tagjai az érkezés előtti időszakban exkluzív hozzáférést élvezhetnek az akár 50% kedvezményt nyújtó Private Sale ajánlatokhoz, a szállodában való tartózkodásuk alatt pedig további dedikált szolgáltatásokat élvezhetnek.

A ‘Le Club Accorhotels’ tagjai ezáltal a státuszuktól függően számos kedvezményt vehetnek igénybe az Accor összes hotelében világszerte. A különleges szolgáltatások köre sokrétű, az elsőbbségi bejelentkezéstől kezdve az Executive Lounge-hoz való hozzáférésig a Sofitelben.

A tagok számára július 1-től a program akár 25%-kal több pontot ajánl, ezzel még gyorsabb hozzáférést biztosítva a vendégeknek a nagyobb kedvezményekhez és a program még előnyösebb státuszaihoz (Ezüst, Arany, Platina)-

A program tagjai számára továbbá elérhető a “Foglalás pontokkal” funkció, ami az Accorhotels.com vagy a márkaoldalakon történő foglalás esetén lehetővé teszi a pontok online felhasználását idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül, ezzel csökkentve a hotelszámla végösszegét.

Digitális hűségprogram

A program összes előnye elérhető az Accorhotels.com felhasználói fiókon keresztül, ahol a tagok számára lehetőség van beállítani a preferenciáit, foglalásokat intézni, hozzáférni a pont-történetükhöz, kiválasztani a kedvezményeket vagy személyre szabott ajánlatokat foglalni kedvező árakon.

Az Accorhotels.com mobil alkalmazásának köszönhetően, a hűséges vendégek még könnyebben hozzáférhetnek pontjaikhoz, hiszen megnézhetik azok jelenlegi állását és megjeleníthetik a kártyájukat is.


NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.
Újjászervezte értékesítési csapatát az Accent Hotels

Újjászervezte értékesítési csapatát az Accent Hotels 

Magyarország piacvezető független szállodaüzemeltetője öt szakembert léptetett elő értékesítési csapatában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.