Hűségprogram a luxustól az economy kategóriáig

A csupán öt évvel ezelőtt elindított Le Club Accorhotels ingyenes hűségprogram ma már több mint 15 millió taggal rendelkezik. Az Accor bejelentette azt a programját,  mely a leglojálisabb vendégeit jutalmazza 2700 szállodájában világszerte, a luxustól az economy kategóriáig.

“Amikor a vendégek megérkeznek egy Accor hotelbe, elvárásuk, hogy elismerjék és jutalmazzák a hűségüket. Fontos, hogy testreszabott szolgáltatásokat biztosítsunk számukra. A márkáink iránti preferencia kialakításában a vendéghűség növelése kulcsfontosságú számunkra, kiváltképp egy olyan időben, amikor a digitális forradalom lehetővé teszi számunkra, hogy még többet nyújtsunk és még jobban megfeleljünk a vendégeink elvárásainak” – nyilatkozta Vivek Badrinath helyettes vezérigazgató.

A Le Club Accorhotels teljesen egyedi a szállodaiparban a rugalmassága miatt. Ez az egyetlen olyan hotel hűségprogram, ami lehetővé teszi a vendégek számára, hogy felhasználják a pontjaikat a világon bárhol, idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül.

A hűségprogram megléte a harmadik legfontosabb kritérium a hotelválasztás során, a földrajzi elhelyezkedés és az ár után - a Le Club Accorhotels tagokról készült 2013-as Accor IPSOS felmérés alapján. A Le Club Accorhotels program tagjainak 83%-a szerint a tagságuk meghatározó szempont, amikor szállást foglalnak egy Accor hotelben. Az Accor Csoport ezért a személyre szabott ajánlatokra és a leghűségesebb vendégeinek elismerésére koncentrál különböző exkluzív kedvezményekkel.

Extra szolgáltatások

A Le Club Accorhotels tagjai az érkezés előtti időszakban exkluzív hozzáférést élvezhetnek az akár 50% kedvezményt nyújtó Private Sale ajánlatokhoz, a szállodában való tartózkodásuk alatt pedig további dedikált szolgáltatásokat élvezhetnek.

A ‘Le Club Accorhotels’ tagjai ezáltal a státuszuktól függően számos kedvezményt vehetnek igénybe az Accor összes hotelében világszerte. A különleges szolgáltatások köre sokrétű, az elsőbbségi bejelentkezéstől kezdve az Executive Lounge-hoz való hozzáférésig a Sofitelben.

A tagok számára július 1-től a program akár 25%-kal több pontot ajánl, ezzel még gyorsabb hozzáférést biztosítva a vendégeknek a nagyobb kedvezményekhez és a program még előnyösebb státuszaihoz (Ezüst, Arany, Platina)-

A program tagjai számára továbbá elérhető a “Foglalás pontokkal” funkció, ami az Accorhotels.com vagy a márkaoldalakon történő foglalás esetén lehetővé teszi a pontok online felhasználását idő- és hozzáférhetőségi korlátok nélkül, ezzel csökkentve a hotelszámla végösszegét.

Digitális hűségprogram

A program összes előnye elérhető az Accorhotels.com felhasználói fiókon keresztül, ahol a tagok számára lehetőség van beállítani a preferenciáit, foglalásokat intézni, hozzáférni a pont-történetükhöz, kiválasztani a kedvezményeket vagy személyre szabott ajánlatokat foglalni kedvező árakon.

Az Accorhotels.com mobil alkalmazásának köszönhetően, a hűséges vendégek még könnyebben hozzáférhetnek pontjaikhoz, hiszen megnézhetik azok jelenlegi állását és megjeleníthetik a kártyájukat is.


Új szállodai brand érkezik Budapestre

Új szállodai brand érkezik Budapestre 

Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész

Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész 

Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton

Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton 

Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások

Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások 

Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája

így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája 

Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton

Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton 

Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50

Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50  

Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén

Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén 

Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén

Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén 

Májustól az Accent Hotels üzemelteti a Cardoner Hotelt és a Tihany Yacht Clubot.
Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás

Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás 

Olaszországi tanulmányúton inspirálódtak a hazai kastélyszállodások.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.