Két új szállodával lép be a szlovén piacra az Orbis

Az Orbis Hotel Group, a világ vezető utazási és lifestyle csoportja, az AccorHotels kelet-európai stratégiai partnere és a kizárólagos képviselője az AccorHotels márkáknak a régióban, helyi partnerével, a Terme Mariborral kötött, egy Mercure és egy ibis Styles szállodára vonatkozó franchise megállapodással belép a Szlovén piacra.

A partnerségnek köszönhetően a Maribor városközpontjában található szállodák egy 4200 hotelből álló 95 országban jelenlévő nemzetközi csoport részei lesznek.

„Az Orbis a vezető szállodaüzemeltető Kelet-Európában 120 szállodával. Az AccorHotels márkákkal fémjelzett hálózatunkat elsősorban erős helyi befektetőkkel együttműködve bővítjük és új piacokon is megjelenünk. A Mercure és ibis Styles Maribor City Center szállodák megnyitásával Szlovénia lesz a 12. ország, ahol jelen vagyunk, tovább erősítve vezető pozíciónkat a régióban. Az elismert és népszerű Mercure és az ibis Styles márkák megérkezése Szlovéniába megerősíti a fejlesztési stratégiánk dinamizmusát” – nyilatkozta Irek Weglowski az Orbis Hotel Group Alelnöke.

A meglévő 76 szobás Hotel Piramida a Mercure hálózathoz fog csatlakozni, a 71 szobás Hotel Orel pedig az ibis Styles hálózat része lesz 2018 év elejétől. Mindkét szálloda a legújabb Mercure és ibis Styles márkasztenderdeknek megfelelően kerül felújításra. Andrej Rakovič, a Terme Maribor igazgatója megerősitette: „A két franchise együttműködés aláírása egy új fejlesztést jelent a Terme Maribor számára, stratégiai fókuszt a szállodaiparban, mind a városközpontban, mind a Pohorje lábainál. Ez az év kiemelten sikeres volt a vállalatunk számára, ami azt bizonyítja, hogy a megfelelő célokkal és tervekkel vagyunk jelen a piacon, lehetővé téve számunkra, hogy a vezető turisztikai szolgáltatók közt legyünk. Egy ilyen hatalmas és nemzetközileg elismert szállodacsoporttal való együttműködés nem csupán új szakértelmet, de magasabb elvárásokat is jelent számunkra, ezáltal sokkal jobb körülményeket biztosítva külföldi vendégeinknek.”

A Mercure márkával az AccorHotels különböző szállodákat ajánl, melyeket a helyi körülmények inspirálnak. A Mercure az egyetlen midscale márka, mely kombinálja a nemzetközi hálózat erejét a kiemelt elköteleződéssel a szállodák otthonos atmoszférája iránt, mely a helyi közösségekből táplálkozik. A Mercure szállodákat elkötelezett személyzet menedzseli, üzleti és szabadidős vendégeket egyaránt fogadva világszerte 750 szállodában, 58 országban.

Az ibis Styles az AccorHotels economy márkája, mely egyedi designt és atmoszférát kínál barátságos szolgáltatással, ahol a vendégek felszabadultan élvezhetik a helyi jellegzetességeit a városnak. A kreativitás és humor a fő jellemzői ezeknek a kényelmes designer szállodáknak, mely már közel 400 hotelből áll világszerte.

Martin Šabec, a Terme Maribor Szállodaüzemeltetésért felelős Vezetője az alábbiakban foglalta össze a terveit arról, hogyan lépnek piacra a városi szállodák az új nevekkel: „A Terme Maribor döntését a partnerségről azok a lehetőségek inspirálták, melyeket egy együttműködés jelent egy hatalmas és elismert nemzetközi vállalattal. A nemzetközi utazók körében meglévő nagyobb ismertség, a nemzetközi márkák iránti bizalomból fakadó látogatószám növekedés, illetve a kiszámíthatóan magas színvonalú szolgáltatások mind részei annak a jövőnek, amit a Terme képviselni szeretne. Jelenleg az AccorHotels Grouppal egyeztetjük az összes technikai részletet. Nagyon komolyan készülünk az új márkák termék- és szolgáltatás-sztenderdjeinek a bevezetésére, melynek része a munkatársak fejlesztése és oktatása is. Mindkét szálloda megmarad a jelenlegi kategória-besorolásában: Hotel Orel *** és Hotel Piramida ****.”

Forrás: Vendég & Hotel


NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.
Újjászervezte értékesítési csapatát az Accent Hotels

Újjászervezte értékesítési csapatát az Accent Hotels 

Magyarország piacvezető független szállodaüzemeltetője öt szakembert léptetett elő értékesítési csapatában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.