Két új szállodával lép be a szlovén piacra az Orbis

Az Orbis Hotel Group, a világ vezető utazási és lifestyle csoportja, az AccorHotels kelet-európai stratégiai partnere és a kizárólagos képviselője az AccorHotels márkáknak a régióban, helyi partnerével, a Terme Mariborral kötött, egy Mercure és egy ibis Styles szállodára vonatkozó franchise megállapodással belép a Szlovén piacra.

A partnerségnek köszönhetően a Maribor városközpontjában található szállodák egy 4200 hotelből álló 95 országban jelenlévő nemzetközi csoport részei lesznek.

„Az Orbis a vezető szállodaüzemeltető Kelet-Európában 120 szállodával. Az AccorHotels márkákkal fémjelzett hálózatunkat elsősorban erős helyi befektetőkkel együttműködve bővítjük és új piacokon is megjelenünk. A Mercure és ibis Styles Maribor City Center szállodák megnyitásával Szlovénia lesz a 12. ország, ahol jelen vagyunk, tovább erősítve vezető pozíciónkat a régióban. Az elismert és népszerű Mercure és az ibis Styles márkák megérkezése Szlovéniába megerősíti a fejlesztési stratégiánk dinamizmusát” – nyilatkozta Irek Weglowski az Orbis Hotel Group Alelnöke.

A meglévő 76 szobás Hotel Piramida a Mercure hálózathoz fog csatlakozni, a 71 szobás Hotel Orel pedig az ibis Styles hálózat része lesz 2018 év elejétől. Mindkét szálloda a legújabb Mercure és ibis Styles márkasztenderdeknek megfelelően kerül felújításra. Andrej Rakovič, a Terme Maribor igazgatója megerősitette: „A két franchise együttműködés aláírása egy új fejlesztést jelent a Terme Maribor számára, stratégiai fókuszt a szállodaiparban, mind a városközpontban, mind a Pohorje lábainál. Ez az év kiemelten sikeres volt a vállalatunk számára, ami azt bizonyítja, hogy a megfelelő célokkal és tervekkel vagyunk jelen a piacon, lehetővé téve számunkra, hogy a vezető turisztikai szolgáltatók közt legyünk. Egy ilyen hatalmas és nemzetközileg elismert szállodacsoporttal való együttműködés nem csupán új szakértelmet, de magasabb elvárásokat is jelent számunkra, ezáltal sokkal jobb körülményeket biztosítva külföldi vendégeinknek.”

A Mercure márkával az AccorHotels különböző szállodákat ajánl, melyeket a helyi körülmények inspirálnak. A Mercure az egyetlen midscale márka, mely kombinálja a nemzetközi hálózat erejét a kiemelt elköteleződéssel a szállodák otthonos atmoszférája iránt, mely a helyi közösségekből táplálkozik. A Mercure szállodákat elkötelezett személyzet menedzseli, üzleti és szabadidős vendégeket egyaránt fogadva világszerte 750 szállodában, 58 országban.

Az ibis Styles az AccorHotels economy márkája, mely egyedi designt és atmoszférát kínál barátságos szolgáltatással, ahol a vendégek felszabadultan élvezhetik a helyi jellegzetességeit a városnak. A kreativitás és humor a fő jellemzői ezeknek a kényelmes designer szállodáknak, mely már közel 400 hotelből áll világszerte.

Martin Šabec, a Terme Maribor Szállodaüzemeltetésért felelős Vezetője az alábbiakban foglalta össze a terveit arról, hogyan lépnek piacra a városi szállodák az új nevekkel: „A Terme Maribor döntését a partnerségről azok a lehetőségek inspirálták, melyeket egy együttműködés jelent egy hatalmas és elismert nemzetközi vállalattal. A nemzetközi utazók körében meglévő nagyobb ismertség, a nemzetközi márkák iránti bizalomból fakadó látogatószám növekedés, illetve a kiszámíthatóan magas színvonalú szolgáltatások mind részei annak a jövőnek, amit a Terme képviselni szeretne. Jelenleg az AccorHotels Grouppal egyeztetjük az összes technikai részletet. Nagyon komolyan készülünk az új márkák termék- és szolgáltatás-sztenderdjeinek a bevezetésére, melynek része a munkatársak fejlesztése és oktatása is. Mindkét szálloda megmarad a jelenlegi kategória-besorolásában: Hotel Orel *** és Hotel Piramida ****.”

Forrás: Vendég & Hotel


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.