Szállodaépítési láz Esztergomban

Szállodaépítési hullám söpör végig Esztergomon. A cél, hogy az átutazó turizmus helyett növekedjen a városban eltöltött vendégéjszakák száma. A szálloda boom lehetőséget nyit a konferenciaturizmus megindulására.

Bár a 34 éves brit önkéntes munkás, aki megnyerte a világ legjobb munkahelyét, már elhintett néhány panaszt az új állásáról a sajtóban, ez nem ingatta meg a Cannes Lions zsűritagjait, hogy idén az ausztráliai Queensland állam „The best job in the world” kampányának ítéljenek kettőt is az első három kiosztott Grand Prix-ből. A CumminsNitro Brisbane ügynökség kampánya, amiről mi is írtunk, és felkapta a magyar média és közbeszéd is, az idén először megrendezett pr kategóriában Lord Tim Bell, a zsűri elnöke szerint magasan a legjobb volt az összes nevezés között, így nem volt nehéz a döntés. Ugyanez a munka vitte el a Grand Prix-t a Direct Lions kategóriában is.
 

{video|id=506|width=560|height=340}


 
Hasonlóan a turizmus fellendítését célozta meg a Promo Lions kategória nyertes munkája, amely a teljesen eladósodott japán kisváros, Yubari vonzerejét azzal hozta vissza, hogy kiderítette, egész Japánban ezen a településen a legkisebb a válások száma. A készítő tokiói Beacon Communications így a „szerelem városa” szlogenre építette az egész kampányt. Egyébként ők is kaptak oroszlánt pr kategóriában is.
 
Szintén többször mehetett fel a színpadra oroszlánt átvenni a lisszaboni Leo Burnett, akik rendszeres nyertesei, előrejelzői és részint segítői a cannes-i versenynek. Ők több ötlettel is megnyerték az ítészek tetszését, leginkább a Vöröskeresztnek készített Hope store-ral, ahol reményt árultak a vásárlóknak. A munka arany, ezüst és bronz oroszlánt is kapott promóciós, két ezüstöt direktmarketing kategóriában, és a pr-es zsűritől is kapott egy díjat. Az ügynökség pr-oroszlánt, promóciós kategóriában pedig bronzot vett még át a Diageo Pampero Rum márkájának készített Ephemeral Museummal, amely néhány graffiti megmentéséből kiindulva a világ legnagyobb szabad múzeuma kíván lenni.
 
A legtöbb díjnyertes kampányt nem csak hogy több kategóriában neveztek, de több kategóriában el is nyerték a zsűri tetszését. Lord Tim Bell, a pr-zsűri elnöke szerint ez egy természetes folyamat, a kategóriák összeérnek, egybefolynak, egy-egy munkát nagyon nehezen lehet kizárólagosan egy kategóriába sorolni, de ez mit sem ront azon a megítélésen, hogy egy kampány jó avagy sem.
 
(Mivel ez az első éve, PR Lions kategóriában nem volt megkülönböztetés bronz, ezüst és arany oroszlánok között.)

 


Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.