A cég 2005-ben akkor egyedülálló koncepcióval indult: személyre szabott, a helyiek életébe betekintést engedő, olykor meglepő programokat szerveztek külföldiek számára. Ez a szellemiség azóta is változatlan, csupán a cég nőtt és vált profibbá.
A tevékenységük ma már három fő pilléren nyugszik: személyre szabott MICE termékek külföldi cégeknek, leisure & pleasure termékek külföldi ügyfeleknek és magánszemélyeknek, illetve rendezvények és utazási termékek belföldön hazai cégeknek. A pillérek közös vonása az élmény. Vagyis a csoportok létszámától függetlenül élményszervezőnek tekintik magukat.
A budapestUNDERGUIDE Experience Factory mától megújult brand identitással, arculattal és honlappal várja az érdeklődőket „virtuális” boltjában, illetve természetesen az összes jelentősebb közösségi oldalon.
Az arculat frissítése melletti személyi változás, hogy a cég társ alapítója és ügyvezetője Magyar Vilma jelenleg szülési szabadságon otthon van, csak a stratégiai ügyekben egyeztet.
A divíziók irányítását, a sales és marketing vezetést Szaffner Dóra látja el. Az ő munkáját ma már öt állandó kolléga és több mint húsz underguide segíti. Az irodában Palányi Nóra és Sarkadi Fanni MICE-, míg Pap Vera travel&leisure élményeket szervez, mellettük Dávid Máté a kommunikációért, Freigang István pedig a pénzügyekért felel.
A csapat rendületlen lelkesedéssel, energiával és kifogyhatatlan ötlettárral vág bele az új korszakba és „belsős” mottójuk szerint szárnyalnak előre: a végtelenbe és tovább!